کد خبر : 1805243 | 28 دی 1400 ساعت 17:37 | 26.6K بازدید | 5 دیدگاه

رانگنیک و توضیح درباره وضعیت رونالدو و پوگبا

رالف رانگنیک در مورد وضعیت ریکاوری کریستیانو رونالدو و پل پوگبا صحبت کرد.

رانگنیک و توضیح درباره وضعیت رونالدو و پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این روزها تحت هدایت رالف رانگنیک نیز پر نوسان ظاهر می‌شود. آنها در حالیکه در بازی گذشته خود مقابل استون ویلا با دو گل از حریف پیش بودند نهایتاً دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا سه امتیاز ارزشمند را از دست داده باشد.

 

منچستر یونایتد فردا در چارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف برنتفورد خواهد رفت. رالف رانگنیک پیش از این مسابقه گفت: "اگر بخواهم دو بازی مقابل استون ویلا را در لیگ و جام حذفی را مقایسه کنم می توانم بگویم که ما در بازی لیگ عملکرد بهتری داشتیم. ما باید در بازی فردا مقابل برنتفورد نیز عملکردی مشابه آن داشته باشیم.

 

 

1682735

 

 

عملکردمان در ویلا پارک در 70 دقیقه ابتدایی واقعا خوب بود و من از حرکات مان خوشم آمد. من بازی مالکانه ساختار و پرسی که انجام می‌دادیم را واقعا دوست داشتم. حتی موقعی که مجبور بودیم در زمین خود دفاع کنید نیز عالی عمل کردیم."

 

بازگشت پل پوگبا به تمرینات: "پل پوگبا روز گذشته اولین روز تمرین خود را با کل تیم انجام داد و در اولین جلسه تمرینی نشان داد که چه بازیکن فوق العاده ای می تواند باشد. اگرچه پوگبا را در هیچ یک از بازی های این هفته در اختیار نخواهیم داشت. او از نظر بدنی و روحی کاملاً آماده است. چیزی که دیروز در تمرین دیدم برای آینده بسیار امیدوارکننده بود و من بسیار مشتاقانه منتظر هستم تا دو هفته بعد از تعطیلات ملی او را در اختیار داشته باشم. "

 

 

1683542

 

 

وضعیت کریستیانو رونالدو: "کریستیانو رونالدو و مارکوس راشفورد نیز دیروز در تمرینات حاضر بودند و فکر نمی کنم که مشکلی برای تمرین امروز داشته باشند. اما این را هم باید بگویم که در کنفرانس قبل از بازی مقابل استون ویلا فکر می‌کنم رونالدو را در اختیار داشته باشم اما این اتفاق رخ نداد. کاری که رونالدو در دوران حرفه ای اش انجام داده شگفت انگیز است. منظورم 800 گلی است که به ثمر رسانده؛ نمی‌دانم که هیچ کس در 80 یا 100 سال گذشته توانسته باشد این کار را انجام دهد. او دیروز با تمرین کرده و باید دید که آیا برای بازی برنتفورد آماده خواهد بود یا خیر."

 

 

1679628

 

 

رانگنیک در مورد مارسیال: "من الان 6 هفته است اینجا هستم، همه چیزهایی که باید گفته می شد را گفتم. من روز یکشنبه با او صحبت کردم، صحبتی شخصی با او در مورد اتفاقات و ماجرا داشتم. اکنون حل شده است.»

دیدگاه‌ها