کد خبر : 1805290 | 28 دی 1400 ساعت 21:14 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

به صورت موقت؛

رسمی، دانکن فرگوسن سرمربی اورتون شد

اورتون اعلام کرد که دانکن فرگوسن به عنوان سرمربی موقت برای بازی های آینده این باشگاه منصوب شده است.

رسمی، دانکن فرگوسن سرمربی اورتون شد

باشگاه اورتون روز یکشنبه رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی و باتجربه تیم خود را پس از تنها شش ماه حضور در این ایم و پس از شکست 2-1 مقابل نوریچ پایین جدولی اخراج کرد. علیرغم مطرح شدن نام های فراوان فعلا دانکن فرگوسن هدایت اورتون را به عنوان جانشین بنتس بر عهده خواهد داشت. این دومین حضور فرگوسن به عنوان سرمربی موقت باشگاه اورتون روی نیمکت است.

 

باشگاه اورتون در بیانیه ای اعلام کرد: "دانکن فرگوسن، اسطوره آبی ها صبح روز سه شنبه روند آماده سازی تیم برای دیدار برابر استون ویلا از را آغاز کرده و مسئولیت تمرین دادن بازیکنان اورتون را بر عهده گرفت."

 

اورتون اصلا شرایط خوبی در جدول ندارد و هواداران این تیم امیدوارند به تغییر روند زیر نظر دانکن فرگوسن هستند. این باشگاه از ماه سپتامبر فقط یک بار در رقابت های لیگ برتر پیروز شده و در حال حاضر در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تنها شش امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد. اورتون شنبه میزبان استون ویلا در لیگ برتر است، سپس در تاریخ پنج فوریه در جام حذفی با برنتفورد روبرو خواهد شد و آنها و در ادامه و در آخر هفته بعد به مصاف نیوکاسل یونایتد می روند. فرگوسن در گذشته و در دسامبر سال ۲۰۱۹، پس از اخراج مارکو سیلوا به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و در چهار دیدار یک پیروزی و سه تساوی کسب کرده بود.

 

1683856

دیدگاه‌ها