کد خبر : 1805291 | 28 دی 1400 ساعت 21:24 | 11.8K بازدید | 2 دیدگاه

فرصت‌سوزی الریان با شجاع خلیل‌زاده

الریان در حضور مدافع ایرانی خود مقابل الخور به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الریان که برای دومین بازی پیاپی شجاع خلیل‌زاده را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت ۱۹ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی الخور به مصاف این تیم رده یازدهمی رفت.

 

الریان که در تلاش برای کسب پیروزی مقابل الخور و فاصله گرفتن از بین تیم‌های پایین جدولی بود، در نیمه اول نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشت و پس از حملات پیاپی صاحب پنالتی شد، اما ضربه عبدالعزیز حاتم را دروازه‌بان الخور با شیرجه به سمت چپ دفع کرد تا یاران شجاع به گل اول بازی نرسند.

 

 

1683858

 

 

 

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای زدن گل بی‌ثمر ماند تا در نهایت تیم فوتبال الریان در یک مسابقه خارج از خانه به تساوی صفر- صفر مقابل الخور دست پیدا کند و به پنجمین برد این فصل خود نرسد.

 

یاران خلیل‌زاده با تساوی در دیدار امشب مقابل الخور ۱۶ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت با تیم‌های الاهلی و قطر اس. سی، در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند.

 

شجاع خلیل‌زاده که در مسابقه هفته گذشته مقابل الوکره گلزنی کرده بود، در دیدار امشب حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر الخور داشت و سیزدهمین بازی‌اش در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام داد.

دیدگاه‌ها