کد خبر : 1805301 | 28 دی 1400 ساعت 22:46 | 38.9K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره رئال مادربد سه هفته دور از میادین است

مارکو آسنسیو، وینگر رئال مادرید به مدت سه هفته قادر به بازی کردن نخواهد بود.

ستاره رئال مادربد سه هفته دور از میادین است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جاری کمتر از دوران حضور زین الدین زیدان روی نیمکت دچار مشکل آسیب دیدگی ستاره های خود شده و آمادگی بازیکنان تحت هدایت کارلتو، یکی از دلایل نتایج خوب این تیم بوده است. اما در شروع سال 2022 و با برگزاری تورنمنت سنگین سوپرکاپ در آسیا، این روند تغییر یافته و مارکو آسنسیو اولین مصدوم مهم این تیم در روزهای آغازین سال جدید لقب گرفته است.

 

1666733

 

مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا دچار مصدومیت شد و بازی فینال مقابل بیلبائو را نیز از دست داد. اما در هنگام بازگشت اردوی رئال مادرید از عربستان به خانه مشخص شده مارکو آسنسیو دچار مصدومیت عضله ران پای راست شده و نمی تواند برای مدتی در میدان حضور یابد. حالا نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد این ملی پوش اسپانیایی بین دو تا سه هفته در ترکیب رئال مادرید غایب خواهد بود.

 

بدین ترتیب مارکو آسنسیو در دو دیدار بعدی تیمش در مقابل الچه و گرانادا در لیست رئال مادرید جایی ندارد. البته در این بین تعطیلات بازی های ملی نیز فرا می رسد و این وینگر گلزن از فرصت مناسبی برای ریکاوری و بهبودی کامل برخوردار خواهد بود. در واقع هدف کارلو آنچلوتی امکان استفاده از مارکو آسنسیو در دیدار حساس ماه آتی در لیگ قهرمانان در مقابل پاری سن ژرمن است و به همین علت این سرمربی ایتالیایی و باتجربه قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند.

دیدگاه‌ها