کد خبر : 1805304 | 28 دی 1400 ساعت 23:09 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

جام حذفی، این ورزشگاه و ساکت(عکس)

سرمربی نساجی امروز خاطره بهترین افتخار دوران ورزشی خود در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را زنده کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی موفق شد امروز دست به کار بزرگی بزند و گل‌گهر سیرجان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد و به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند که سرمربی قائم‌شهری‌ها سابقه موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد و با تجربه بیشتری تیمش را به این دیدار فرستاد.

 

 

1683870

 

 

 

ساکت الهامی که اکنون هدایت نساجی مازندران را برعهده دارد، دو سال قبل هدایت تراکتور را برعهده داشت که توانست در بازی فینال، استقلال را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد و قهرمانی در جام حذفی را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد جشن بگیرد و حالا دوباره به یک برد مهم دیگر در همین استادیوم رسید.

 

شاگردان الهامی پس از ۹ مسابقه شکست‌ناپذیری در دیدارهای اخیرشان، امروز در رقابت‌های جام حذفی برابر گل‌گهر سیرجان قرار گرفتند و حریفی که در هفته سوم آنها را در زمین خود متوقف کرده بودند، این بار با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند تا به جمع هشت تیم برتر جام حذفی برسند.

 

 

 

1683871

 

 

علاوه بر موفقیت امروز نساجی مازندران در جام حذفی، این تیم دومین پیروزی خود در دومین میزبانی‌اش در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را به دست آورد تا احتمالا در همین استادیوم دیدارهای خانگی خود را ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها