کد خبر : 1805316 | 29 دی 1400 ساعت 01:32 | 13.6K بازدید | 26 دیدگاه

برایتون 1-1 چلسی؛ آبی‌ها قید قهرمانی را زدند

چلسی در دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه برایتون به تساوی 1-1 رضایت داد.

برایتون 1-1 چلسی؛ آبی‌ها قید قهرمانی را زدند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل که در ابتدای هفته جایگاه دوم جدول را به لیورپول واگذار کرده بودند، می‌توانستند با پیروزی در دیدار امشب بار دیگر به رتبه دوم برگردند اما در خانه برایتون به کسب یک امتیاز رضایت دادند تا با دو بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر از لیورپول، همچنان در جایگاه سوم جدول جای داشته باشند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 15 بود که بازیکنان چلسی صاحب اولین موقعیت جدی‌شان شدند و سزار آسپلیکوئتا می‌توانست با یک ضربه تماشایی دروازه برایتون را باز کند اما واکنش عالی روبرت سانچس دروازه برایتون را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 28 سرانجام چلسی به گل رسید. حکیم زیاش که با پاس انگولو کانته پشت محوطه جریمه برایتون صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به گوشه دروازه سانچس فرستاد.

 

1683890

 

1683891

 

بعد از این گل این بازیکنان میزبان بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به سود چلسی به پایان رسید.

نیمه دوم را هم دو تیم متعادل آغاز کردند اما رفته رفته بازیکنان برایتون حملات بیشتری روی دروازه چلسی داشتند تا اینکه در دقیقه 60 به گل تساوی رسیدند.

روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه چلسی بود که ارسال بی نقص الکسیس مک‌آلیستر با ضربه سر تماشایی آدام وبستر تبدیل به گل تساوی برایتون شد.

 

1683892

 

بعد از این گل هم این تیم میزبان بود که همچنان بر بازی مسلط بود و چیزی نمانده بود که در دقیقه 70 به گل دوم برسند اما این بار ضربه وبستر بعد از برخورد به مدافعان به راحتی در اختیار کپا قرار گرفت.

در دقایق پایانی بازی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها