کد خبر : 1805342 | 29 دی 1400 ساعت 10:47 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

شکل بازی‌مان با الهامی تغییر کرده است؛

شیری: باور داریم که جلوی هر تیمی می‌توانیم خوب باشیم

کاپیتان نساجی با ابراز رضایت از عملکرد همبازیان خود، دلیل تحول در نتایج نساجی را حضور ساکت الهامی روی نیمکت این تیم دانست.

شیری: باور داریم که جلوی هر تیمی می‌توانیم خوب باشیم

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته نساجی در مشهد توانست دست به کار بزرگی بزند و گل‌گهر سیرجان را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زد تا شاگردان ساکت الهامی به جمع 8 تیم برتر رقابت‌ها صعود کنند.

 

حامد شیری کاپیتان نساجی در گفتگو با خبرنگار ما درباره مسابقه روز گذشته گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازی تا پیش از آن‌که گل را دریافت کنیم، در اختیار خودمان بودیم اما در دقایقی که گل را خوردیم، تمرکز لازم را نداشتیم تا نیمه اول گل بخوریم و با تساوی تمام شود؛ در نیمه دوم تلاش کردیم تا بازی را مدیریت کنیم و موقعیت به تیم حریف ندهیم که خداراشکر این کار را خیلی خوب انجام دادیم و منتظر این ماندیم که تیم حریف فشار لازم را بیاورد و بعد از آن از فرصت‌های که به دست می‌آوریم بتوانیم بهترین استفاده را کنیم.

 

شیری ادامه داد: خداراشکر که توانستیم این کار را انجام دهیم و بازی را 3-1 بردیم و در جام حذفی توانستیم به مرحله بالاتر برویم و جزو 8 تیم برتر جام حذفی کشور باشیم.

 

کاپیتان نساجی درباره اخطاری که روز گذشته دریافت کرد گفت: آن صحنه وسط زمین رخ داد و بازیکن حریف بعد از آن‌که از من رد شد موقعیت خوبی داشت که بتواند پاس خوبی بدهد و بازیکنان تیمش را در موقعیت خوبی قرار بدهد که من جلوی حمله حریف را با خطا گرفتم و کارت را داور به من نشان داد.

 

1677609

 

حامد شیری در واکنش به تعریف ساکت الهامی از گل‌گهر و این‌که اگر 10 بازی دیگر انجام دهیم، دیگر 3-1 نمی‌شود، توضیح داد: فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست، شاید هم این اتفاق بیفتد و شاید هم نیفتد؛ مهم این بود که ما دیروز نتیجه خیلی خوبی جلوی تیم پرقدرتی مثل گل‌گهر گرفتیم که اگر آن اتفاقات باگناما رخ نمی‌داد، شرایط خیلی خوبی در جدول داشت. این بازی تمام شد و باید به بازی بعدی مقابل فجرسپاسی شیراز فکر کنیم.

 

شیری صحبت‌هایش درباره شکست‌ناپذیری نساجی گفت: تیم به انسجام خوبی رسیده و بچه‌ها به این باور رسیده‌اند که می‌توانند جلوی هر تیمی خوب بازی کنند و نبازند و امیدوارم که این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

 

او در بخش پایانی در واکنش به این‌که به مانند فصل گذشته نساجی مانع رسیدن گل‌گهر به سهمیه آسیایی شد گفت: ما بعد از این‌که آقای الهامی آمدند، شکل بازی‌مان خیلی نسبت به دوران مربیان قبلی درست شده و نتایج خیلی بهتری گرفته‌ایم و مقابل گل‌گهر هم ما شرایط خیلی خوبی داشتیم و همه تلاش‌مان را کردیم که با برد بیرون بیایم و این اتفاق رخ داد.

دیدگاه‌ها