کد خبر : 1805348 | 29 دی 1400 ساعت 11:28 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی ساری در کنار زمین به هوا پرتاب شد (عکس)

در جریان دیدار لاتزیو برابر اودینزه اتفاقی جالب برای مائوریتزیو ساری، سرمربی لاتزیو، رخ داد.

وقتی ساری در کنار زمین به هوا پرتاب شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو شب گذشته در مرحله یک هشتم کوپا ایتالیا به مصاف اودینزه رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت اضافه کشیده شد که چیرو ایموبیله، بازیکن تعویضی لاتزیو، موفق شد روی پاس دانیلو کاتالدی دروازه حریف را باز کرد و زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله بعدی این رقابت‌ها شود.

لاتزیو حالا باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا به مصاف میلان برود، دیداری که ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد.

اما اتفاق جالبی که در جریان این بازی رخ داد، برخورد نسبتا شدید ایگناسیو پوستو با ساری در کنار زمین بود که باعث شد این مربی ایتالیایی به هوا پرتاب شود.

 

1683941

 

در یکی از صحنه‌ها بازیکنان دو تیم در تلاش برای تصاحب توپ بود و تنه محکمی که بازیکن لاتزیو به پوستو زد باعث شد که او به شدت با ساری برخورد کند که از کنار زمین در حال دنبال کردن بازی بود.

با این که بسیاری پس از این صحنه نگران سلامتی این مربی ایتالیایی بودند که به شدت به زمین کوبیده شده بود اما او از جای خود برخاسته و به وظایفش در کنار زمین ادامه داد.

ساری پس از بازی به شوخی درباره این اتفاق گفت:« این تست خوبی برای تعیین وضعیت فعلی من بود! دوست دارم به این نکته حتما اشاره کنم که پس از این برخورد، اول من بودم که از جای خودم برخاستم!»

دیدگاه‌ها