کد خبر : 1805349 | 29 دی 1400 ساعت 11:29 | 17.1K بازدید | 8 دیدگاه

بحران در اردوی امارات پیش از دیدار با ایران

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال امارات برای از سرگیری مرحله مقدماتی جام جهانی، با غیبت تعداد زیادی از بازیکنان این تیم همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی فوتبال امارات برای برگزاری دورهای هفتم و هشتم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از شب گذشته و در استادیوم آل مکتوم ورزشگاه اختصاصی النصر آغاز شده است. در تمرین شب گذشته 27 بازیکن حضور داشتند و یحیی الغسانی که روز گذشته به تیم ملی فراخوانده شد نیز در این تمرین شرکت کرد.

 

پس از اینکه 5 بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند، الغسانی به همراه محمد العطاس توسط مارویک به تیم ملی دعوت شدند. قرار است تمرینات امارات در استادیوم زعبیل ورزشگاه خانگی الوصل ادامه پیدا کند. ضمن اینکه شب گذشته تعدادی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون برای حمایت از این تیم و بالا بردن روحیه بازیکنان، در تمرین حضور پیدا کردند.

 

1683943

 

پس از اینکه علی مبخوت بهترین گلزن تاریخ فوتبال امارات به دلیل مصدومیت نامش جزو دعوت شدگان قرار نگرفت، چند روز پیش نیز فابیو لیما به دلیل آسیب دیدگی شدید کل فصل را از دست داد و برابر ایران غایب خواهد بود. حالا از اردوی امارات خبر رسیده که سباستین تاگلیابوئه دیگر مهاجم دوملیتی این تیم نیز به دلیل بیماری در تمرین شب گذشته غایب بوده است.

 

علاوه بر این بازیکن، شاهین عبدالرحمن، سالم سلطان و سهیل النوبی به دلیل بیماری، محمد العطاس به دلیل شرایط خاص و خلیفه الحمادی به دلیل مصدومیت دیگر غایبین تمرین امارات بودند تا این تیم در شرایط عجیبی به لحاظ داشتن مصدومان پرتعداد قرار بگیرد.

 

1683942

 

روزنامه البیان در این خصوص نوشته است که برت فان مارویک در تلاش است تا بازیکنان را از نظر بدنی و روحی برای پیروزی مقابل سوریه آماده کند، به خصوص که این دیدار، جدالی میان دو تیم مدعی حضور در مرحله پلی آف جام جهانی است. تمرکز مارویک بر روی آماده سازی بازیکنان از طریق تمرین برنامه های این تیم در روز بازی با سوریه است. ضمن اینکه با توجه به تعداد بالای مصدومان، سرمربی هلندی قصد دارد به تعدادی از بازیکنان جوان تیمش میدان بدهد.

 

تیم ملی فوتبال امارات ابتدا به مصاف سوریه می رود و سپس باید در تاریخ 12 بهمن و در استادیوم آزادی تهران به مصاف شاگردان اسکوچیچ برود.

دیدگاه‌ها