کد خبر : 1805351 | 29 دی 1400 ساعت 11:44 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

مهار کی روش؛ کاری از حقیقی و دوستان (عکس)

روز گذشته و در بازی نساجی – گل گهر کی روش استنلی از دقیقه 64 به جای مرتضی تبریزی وارد میدان شد تا گل گهر روی ارسال از کناره ها یا ضربات ایستگاهی به گل برتری برسد.

به گزارش "ورزش سه"، اما این حربه موثر واقع نشد به این خاطر که علیرضا حقیقی با خروج های خود مانع از اثرگذاری کی روش استنلی روی توپ های هوایی شد. در ارسال هایی که توپ خارج از محوطه شش قدم برای این مهاجم بلند قامت و سرزن ارسال می شد بازیکنان نساجی تلاش کردند توپ را در جلوی این مهاجم قطع کنند و در این کار موفق بودند و در نهایت 3-1 برنده شدند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند. 

 

نمایش خوب در این بازی برای علیرضا حقیقی از اهمیت بالایی برخوردار بود به این خاطر که در برابر تیم فصل گذشته خود بازی می کرد. او جزء تسلیم شدن در برابر ضربه رضا شکاری در عمق و در موقعیت نسبتا تک به تک در بقیه صحنه ها در تصاحب توپ موفق بود و اجازه نداد روی ارسال ها و هم چنین شوت های از راه دور دروازه اش باز شود. علیرضا حقیقی و مدافعان نساجی روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری می کنند و به هماهنگی خوبی هم رسیده اند به این خاطر که نساجی در 8 هفته از لیگ برتر و هم چنین دو بازی از جام حذفی شکست نخورده است و از همه مهمتر معدل گل خورده نساجی در لیگ برتر در هر بازی کمتر از یک گل بوده است. علیرضا حقیقی هم چنین در دور رفت بازی های لیگ برتر به همراه یک مسابقه جام حذفی (آرمان گهر) مجموعا 6 کلین شیت به ثبت رسانده است.

 

1683947

 

1683945

 

1683946

دیدگاه‌ها