کد خبر : 1805373 | 29 دی 1400 ساعت 13:15 | 18.1K بازدید | 10 دیدگاه

ایکاردی در یک قدمی یووه؛ PSG کوتاه آمد

باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم گرفته با جدایی مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، به صورت قرضی موافقت کند.

ایکاردی در یک قدمی یووه؛ PSG کوتاه آمد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به شدت به دنبال جذب مهاجمی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است تا شرایط خط حمله خود را بهبود ببخشد.

مصدومیت جدی فدریکو کیه‌زا از ناحیه رباط صلیبی و دوری طولانی مدت او از میادین باعث شد که مشکلات این تیم بیش از پیش افزایش یابد و با این که این بازیکن ایتالیایی در پست وینگر به میدان می‌رفت اما اولویت یووه همچنان جذب بازیکنی در پست مهاجم نوک است.

گفته می‌شود که این باشگاه ایتالیایی مذاکراتی را به صورت جدی با زنیت سن پترزبورگ برای جذب سردار آزمون انجام داده اما مبلغ مدنظر این باشگاه برای فروش این مهاجم ایرانی بسیار بیشتر از مبلغ مدنظر مدیران یووه است.

 

1634570

 

آنها همچنین مدتی است که آنتونی مارسیال از منچستریونایتد را زیر نظر دارند اما گفته می‌شود که این بازیکن نیز برای انتقال به تورین گرانقیمت به حساب می‌آید.

مائورو ایکاردی از مدت‌ها قبل هدف اصلی یووه بوده و این تیم علاقه زیادی به جذب این بازیکن آرژانتینی داشته اما پی اس جی تصمیمی برای انتقال قرضی او نداشت و می‌خواست این مهاجم را به فروش برساند.

مدیران پاری سن ژرمن به دنبال فروش ایکاردی، کورزاوا و دراکسلر بودند اما گفته می‌شود که هیچ پیشنهاد رسمی‌ای برای خرید این بازیکنان به دست این باشگاه نرسیده و به همین دلیل آنها تصمیم دارند که با انتقال قرضی ایکاردی به تورین موافقت کنند.

یوونتوس همچنان دوشان ولاهوویچ را نیز زیر نظر دارد اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که موفق به جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی شود.

دیدگاه‌ها