کد خبر : 1805386 | 29 دی 1400 ساعت 14:53 | 52.8K بازدید | 31 دیدگاه

جوزپ پِدرِرول:

اگر امباپه به رئال نرود، استعفا می‌کنم

مجری برنامه ال چیرینگیتو مدعی شد که کیلیان امباپه قطعا سال بعد برای رئال بازی خواهد کرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، استعفا خواهد کرد.

اگر امباپه به رئال نرود، استعفا می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر سه پیشنهاد برای به خدمت گرفتن امباپه به PSG داد که همگی از جانب این باشگاه فرانسوی رد شد. رئالی‌ها که در آخرین تلاش خود پیشنهادی 200 میلیون یورویی به پاریسی‌ها دادند، حالا می‌توانند با این ستاره فرانسوی به طور قانونی وارد مذاکره شوند و پیش‌قرارداد امضا کنند تا او را در تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

 

 

1679700

 

 

روز گذشته اما اکیپ و ESPN ادعا کردند که در پی اس جی تقریبا از تمدید قرارداد امباپه اطمینان دارند و اینکه مذاکرات لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه با این بازیکن روند مثبتی را طی می کند. گویا امباپه راضی شده تا قراردادی کوتاه مدت به مدت دو سال امضا کند که این بدون شک خبری بد برای رئال مادرید خواهد بود.

 

 

1683976

 

 

شب گذشته در ال چیرینگیتو، جوزپ پِدررول مجری معروف این برنامه با اطمینان خبر از حضور امباپه در رئال برای فصل بعد داد. او در خبری اختصاصی اعلام کرد که توافقات نهایی شده و سران رئال ایمان دارند که امباپه بر سر قول خود خواهد ماند:« به شما اطمینان می دهم که امباپه فصل بعد بازیکن رئال خواهد بود.»

 پدررول در انتها تاکید کرد که آنقدر به انتقال امباپه اطمینان دارد که اگر این اتفاق رخ ندهد، حاضر است استعفا کند.

جالب اینکه پدررول سال گذشته گفته بود اگر مسی و راموس با بارسا و رئال تمدید نکنند، استعفا خواهد کرد ولی در نهایت روی قول خود نماند.

دیدگاه‌ها