کد خبر : 1805459 | 29 دی 1400 ساعت 20:17 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

حذف نماینده البرز از جدول لیگ دسته دوم؛ 

سقوط آزاد پدیده‌ای به نام گل‌ریحان

تیم فوتبال گل‌ ریحان البرز به دلیل عدم حضور در دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته دوم، از جدول مسابقات خواهد شد.

سقوط آزاد پدیده‌ای به نام گل‌ریحان 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که پیش‌تر با نام اکسین به فوتبال ایران پا گذاشت، نتوانست سرنوشت بهتری از تیم‌های نوپا با سرمایه‌‎های کلان و منابع مالی نامشخص داشته باشد و در حالی که طی فصول اخیر در لیگ دسته اول، گاهی در میان مدعیان هم قرار می‌گرفت، فصل گذشته چند هفته زودتر از پایان مسابقات و پس از کسب چندین و چند نتیجه عجیب و تغییرات پرشمار در راس کادر مربیگری تیم، سرانجام به دسته دوم سقوط کرد.


این تیم که در فصل جدید نیز اخبار و ابهامات زیادی پیرامون چگونگی بسته شدنش و جذب بازیکن داشت، با عملکردی بسیار ضعیف و کسب تنها 5 امتیاز به هفته دهم رسید و امروز باید در نوشهر به مصاف شهرداری نوشهر می‌رفت که به دلیل عدم حضور نماینده البرز رای این بازی توسط کمیته انضباطی به احتمال فراوان با نتیجه 3 بر صفر به سود نوشهری‌ها اعلام خواهد شد.


با این وصف گل‌ ریحان البرز پس از پشت سر گذاشتن مشکلات مالی و مدیریتی و حاضر نشدن مقابل شهرداری نوشهر، برابر آئین نامه مسابقاتی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور در دو مسابقه متناوب برابر تیم‌های اسپاد تهران و شهرداری نوشهر از جدول مسابقات گروه دوم حذف و دو رده مسابقاتی سقوط داده شد.


بنابر گفته مسئولان سازمان لیگ از هفته یازدهم مسابقات گروه دوم دسته دوم، بدون حضور نماینده البرز برگزار خواهد شد و تمامی بازی های این تیم برابر رقبا با نتیجه سه بر صفر به سود حریفان اعلام خواهد شد.


نکته دیگر چگونگی تعیین سقوط کننده در پایان مسابقات گروه دوم لیگ دسته دوم است که طبق نظر مسئولین، با توجه به سقوط دو تیم و حذف گل ریحان از جدول، در این فصل تنها تیم سیزدهم گروه دوم به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد.
پ

دیدگاه‌ها