کد خبر : 1805461 | 29 دی 1400 ساعت 21:45 | 23.8K بازدید | 4 دیدگاه

جو وحشتناک سن مامس در انتظار شاگردان ژاوی

ورزشگاه سن مامس فرداشب تا جای ممکن پر خواهد بود.

جو وحشتناک سن مامس در انتظار شاگردان ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، اولین و دومین تیم های پر افتخار رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل‌ ری فردا شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار این دو تیم همواره از جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و قطعاً بازی فردا شب نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

 

هر دو تیم اخیراً در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید ناکام بوده و شکست خوردند. بارسلونا با وجود ارائه یک نمایش خوب در مرحله نیمه نهایی کار را به رئال واگذار کرد و بیلبائو نیز بعد از شکست اتلتیکو مادرید، در بازی فینال نتوانست تیم کارلو آنچلوتی را شکست دهد و دست آنها از کسب جام کوتاه ماند.

 

 

1684065

 

 

حالا فردا شب دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل یکدیگر قرار می گیرند و قطعاً هم بیلبائو و هم بارسا انگیزه‌های زیادی برای پیروزی خواهند داشت. با توجه به گزارش‌های منتشر شده بارسا فردا شب کار بسیار دشواری در سن مامس خواهد داشت چرا که تمام 40 هزار بلیت موجود برای این بازی توسط هواداران بیلبائو به فروش رفته است. در واقع ظرفیت ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو 53 هزار نفر است اما به دلیل محدودیت های کرونایی به 40 هزار نفر کاهش یافته که فردا شب همه آن پر خواهد شد.

دیدگاه‌ها