کد خبر : 1805510 | 30 دی 1400 ساعت 09:59 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: امپولی قوی بود اما اینتر تسلیم نشد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی برابر امپولی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

اینزاگی: امپولی قوی بود اما اینتر تسلیم نشد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم کوپا ایتالیا به مصاف امپولی رفت. این بازی در وقت قانونی با تساوی 2-2 به پایان رسید اما این اینتر بود که در وقت تلف شده توسط استفانو سنسی به گل رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

نکته جالب این بازی این بود که سنسی در آستانه انتقال قرضی به سمپدوریاست و قرار نبود در این بازی به میدان برود اما به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و برگ برنده تیمش شد.

اینزاگی پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت:« من فکر می‌کنم تقریبا تمام دیدارهای مرحله یک هشتم جام حذفی به وقت اضافه کشیده شدند. ما می‌دانستیم که امپولی تیم بسیار قدرتمندی است و باید در نیمه اول بیشتر گل می‌زدیم اما در آغاز نیمه دوم کمی از مسیری که داشتیم دور شدیم. دریافت گل مساوی ضربه بزرگتری بود اما ما تسلیم نشدیم و توانستیم شرایط را تغییر دهیم.»

 

1661661

 

این مربی ایتالیایی درباره گلزنی سنسی اظهار داشت:« او شایسته چنین شبی بود چون این فصل فرصت بسیار کمی داشت اما همیشه به سختی تمرین کرد. تا زمانی که پیراهن اینتر را به تن داشته باشد، من همیشه او را در نظر خواهم داشت. اگر در این تیم بماند، از داشتنش بسیار خوشحال خواهم بود اما او باید ارزیابی‌هایی انجام داده و در نهایت تصمیم بگیرد.»

خوان کوریا در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت با ناراحتی بسیار زمین را ترک کرد و به نظر می‌رسد که زمین سن سیرو از شرایط خوبی برخوردار نیست که باعث مصدومیت مداوم بازیکنان شده است.

اینزاگی در این باره اضافه کرد:« اینتر و میلان این مشکل را در ماه‌های اخیر داشته‌اند و کاری باید در این زمینه صورت بگیرد چون این چمن خوبی نیست. امپولی هم امشب از این موضوع آسیب دید چون آنها با پاس‌های سریع و زمینی بازی می‌کنند. کوریا به تازگی از بند مصدومیت رها شده و آماده بازگشت به ترکیب بود اما به نظر می‌رسد که مصدومیتش جدی است.»

 

دیدگاه‌ها