کد خبر : 1805515 | 30 دی 1400 ساعت 10:39 | 26.2K بازدید | 8 دیدگاه

خوشحالی ستاره تاتنهام در آغوش مامور امنیتی (عکس)

لوکاس مورا، وینگر تاتنهام، پس از پیروزی دراماتیک برابر لسترسیتی خوشحالی عجیبی را به نمایش گذاشت.

خوشحالی ستاره تاتنهام در آغوش مامور امنیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته برای برگزاری دیدار معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در زمین لسترسیتی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد.


شاگردان آنتونیو کونته در حالی موفق به کسب این پیروزی شدند که در آغاز وقت‌های تلف شده با نتیجه 1-2 از حریف عقب بودند اما دو گل از استیون برخواین در دقایق 95 و 96 باعث شد که آنها در کمال ناباوری با سه امتیاز از این بازی به خانه برگردند.

 

1684151


پس از به ثمر رسیدن گل دوم برخواین، هواداران تاتنهام که برای تماشای این بازی به ورزشگاه لستر آمده بودند به شکلی دیوانه‌وار شروع به خوشحالی کردند و بازیکنان و کادر فنی این تیم نیز آنها را همراهی کردند.


اما شاید  جالب‌ترین لحظه را شادی پس از گل را لوکاس مورا رقم زد. این بازیکن برزیلی سراسر زمین را دوید و سپس در حالی که به نظر می‌رسید از شدت خوشحالی به مرز جنون رسیده ناگهان در آغوش یکی از ماموران امنیتی کنار زمین پرید که با بهت و حیرت شاهد این صحنه بود.


با این حال این مامور توانست تنها با یک دست تعادل مورا را حفظ کرده و او را بالا نگه دارد تا به نوعی قدرتش را نیز به رخ کشیده باشد.

 

1684150


آخرین باری که یک تیم در لیگ برتر موفق شده بود در وقت‌های تلف شده بازی باخته را با برد عوض کند، مربوط به می 2012 و پیروزی 2-3 منچسترسیتی برابر کویینز پارک رنجرز برمی‌گردد.


دیداری خاطره‌انگیز که در نهایت باعث شد این تیم تحت هدایت روبرتو مانچینی اولین جام قهرمانی‌اش در لیگ برتر را به دست آورد.

دیدگاه‌ها