کد خبر : 1805550 | 30 دی 1400 ساعت 13:23 | 17.2K بازدید | 19 دیدگاه

با غیبت در فهرست بارسا؛ دمبله در آستانه جدایی؟

نام عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسا، در فهرست این تیم برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو دیده نمی‌شود.

با غیبت در فهرست بارسا؛ دمبله در آستانه جدایی؟

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی فهرست بازیکنان مدنظرش برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم کوپا دل ری را اعلام کرده و اثری از عثمان دمبله در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که فشار بارسا برای قبول پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این بازیکن یا جدا شدن از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسیار جدی است.

پیامی که آنها برای دمبله فرستاده‌اند بسیار واضح است: تو دیگر جایی در این تیم نداری. ژاوی نیز در کنفرانس خبری پیش از این بازی به نوعی همین حرف را خطاب به این بازیکن مطرح کرد.

نبود این مهاجم فرانسوی در ترکیب بارسا در این دیدار حساس و دشوار در ورزشگاه سن مامس می‌تواند به ضرر بارسا تمام شود اما این باشگاه تصمیم گرفته در چنین شرایطی با قاطعیت بر سر موضع خود مانده و منافعش را به شرایط ورزشی ترجیح دهد.

 

1681210

 

از سوی دیگر نام ممفیس دیپای نیز در فهرست اعلام شده از سوی ژاوی به چشم نمی‌خورد. این مهاجم هلندی روز چهارشنبه با بارسا تمرین نکرد چون گفته می‌شد احساس درد دارد اما ژاوی تصمیم گرفت تا لحظه آخر برای او صبر کند که در نهایت فایده‌ای نداشت.

اما مارتین برایثویت بار دیگر به فهرست بارسا برگشته است. این بازیکن به دلیل مصدومیت جدی حدود چهار ماه از میادین دور بوده و حضورش در فهرست تا حدی به دلیل غیبت ممفیس دیپای و عثمان دمبله است.

فهرست اعلام شده از سوی ژاوی برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو  به شرح زیر است:

تراشتگن، نتو، تناس، دست، مینگوئزا، پیکه، آرائوخو، لنگله، آلبا، بالده، بوسکتس، پدری، دی یونگ، نیکو، گاوی، ریکی پوچ، فاتی، تورس، برایثویت، ژوتگلا و عبده

دیدگاه‌ها