کد خبر : 1805552 | 30 دی 1400 ساعت 13:46 | 162K بازدید | 77 دیدگاه

بارسا به سیم آخر زد

تمام شد؛ دمبله فورا بارسلونا را ترک کند

متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، اعلام کرد که این باشگاه از عثمان دمبله خواسته تا هرچه سریع‌تر از این تیم جدا شود.

تمام شد؛ دمبله فورا بارسلونا را ترک کند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی فهرست بازیکنان مدنظرش برای دیدار برابر اتلتیک بیلبائو در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم کوپا دل ری را اعلام کرده و اثری از عثمان دمبله در این فهرست به چشم نمی‌خورد.

 

قرارداد دمبله در پایان فصل جاری با بارسلونا به اتمام می‌رسد و با توجه به عدم تمدید قرارداد این بازیکن با بارسا، به نظر می‌رسد که این باشگاه تصمیم دارد به صورت جدی با او برخورد کند.

 

 

1678630

 

 

دمبله از زمان حضورش در نوکمپ بارها با مصدومیت‌های طولانی مواجه شده و نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. با این حال ژاوی علاقه زیادی به او داشت و از روز اول حضورش روی نیمکت نوکمپ خواهان تمدید قرارداد با او شده بود.

اما این بازیکن فرانسوی پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسا را نپذیرفت و درخواست دریافت دستمزدی هنگفت را مطرح کرد که از توان بارسا خارج بود و حالا ظاهرا شرایط وارد مرحله بحرانی شده است.

 

1678630

 

آلِمانی با اشاره به نقش موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، در شرایط فعلی گفت:« ما مذاکرات را در ماه جولای با مدیر برنامه او آغاز کردیم. در طول این شش یا هفت ماه بارها صحبت کردیم و بارسا پیشنهادهای مختلفی را ارائه کرد تا راهی برای توافق و ادامه کار با این بازیکن پیدا کند.  تمامی این پیشنهادها از سوی مدیر برنامه او رد شده است.»

 

 

1684174

 

 

این مدیر بارسا با قاطعیت ادامه داد:« امروز 20 ژانویه است و 11 روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمان باقی مانده است. مشخص است که این بازیکن خواهان ادامه کار در بارسا نیست و تعهدی به پروژه آینده این باشگاه ندارد. به او و مدیربرنامه‌اش اطلاع داده شده که باید هرچه سریع‌تر جدا شوند چون ما بازیکنانی را می‌خواهیم که به ما متعهد باشند و بنابراین امیدوارم این انتقال قبل از 30 ژانویه عملی شود.»

دیدگاه‌ها