کد خبر : 1805628 | 30 دی 1400 ساعت 22:01 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

وعده پاداش برای تساوی مقابل چین؛

قدردانی ویژه عزیزی‌خادم از زنان فوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال بعد از تساوی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان تماسی با اردوی تیمش داشت و از تلاش بازیکنان و کادرفنی تشکر کرد.

قدردانی ویژه عزیزی‌خادم از زنان فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه" بعد از اتمام تقابل تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و هند و تساوی ارزشمند به دست آمده برای فوتبال ملی زنان ایران در اولین تجربه حضور در جام ملت‌ها، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال تماسی با اردوی تیمش داشت و از تلاش‌های انجام شده در مسابقه امروز و نتیجه به دست آمده تشکر کرد.

 

عزیزی‌خادم خطاب به بازیکانن و کادرفنی گفت: نمایش شما مقابل میزبان این دوره از مسابقات را دنبال می‌کردم؛ مایه مباهات است که همه اعضای تیم با تمام توان در میدان حاضر شدید و نماینده شایسته‌ای برای دختران این مرز و بوم بودید.

 

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مسابقه بعدی تیم ملی مقابل چین گفت: شایستگی شما بیش از این است و در بازی بعدی مقابل چین اگر نتیجه بگیرید خوشحال خواهیم بود و اگر نتیجه مطلوبی حاصل نشد نیز همچنان به عنوان دختران تاریخ ساز فوتبال ایران شایسته و قابل احترام هستید.

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم با قدردانی دوباره از عملکرد بازیکنان و کادرفنی توضیح داد: قطعا تیم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با دست پر برگردید؛ مطمئنا پیام رییس جمهوری، حضور معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و نیز وزیر ورزش و جوانان نشان از اهمیت این تیم برای همه مردم ایران دارد. امروز فداکارانه برای ایران جنگیدید.

 

او وعده پاداش هم به ملی‌پوشان داد و گفت: در صورت کسب تساوی تیم ملی زنان برابر چین پاداش پیروزی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت خواهد شد.

دیدگاه‌ها