کد خبر : 1805631 | 30 دی 1400 ساعت 22:20 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

تحقیر الجزایر؛ مدافع عنوان قهرمانی حذف شد

الجزایر در کمال ناباوری از صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آفریقا بازماند.

تحقیر الجزایر؛ مدافع عنوان قهرمانی حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، الجزایر امشب در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با نتیجه 3-1 از ساحل عاج شکست خورد و به شکلی تلخ و عجیب از جام ملتهای آفریقا حذف شد.

 

در حالی رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا از چندی پیش آغاز شد که پیش از شروع مسابقات از الجزایر پرستاره به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی نام برده می‌شد. در واقع تصور می‌شد که آنها با وجود بازیکنانی نظیر ریاض محرز، بن رحما، بغداد بونجاح و چندین ستاره دیگر برای دفاع از عنوان قهرمانی در دوره پیش خود بجنگند اما شرایط به گونه دیگری پیش رفت.

 

تصور می‌شد که الجزایر در بازی اول خود مقابل سیرالئون کار دشواری پیش رو نداشته باشد و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند اما در کمال ناباوری آنها مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شدند. اوج شگفتی جایی بود که شاگردان جمال بلماضی در بازی دوم خود کار را به گینه استوایی واگذار کردند تا در آستانه حذف قرار گرفته باشند.

 

 

1684262

 

 

الجزایر امشب بازی آخر خود را در دور گروهی مقابل ساحل عاج قرار گرفت و برای امیدوار ماندن به صعود محکوم به پیروزی بود اما با نتیجه 3-1 از حریف خود شکست خورد. این شکست باعث شد که در عین ناباوری الجزایر در رتبه آخر گروه خود قرار بگیرد و حتی هیچ شانسی برای صعود به عنوان یکی از تیم های سوم به مرحله بعد نیز نداشته باشد.

 

این یک نتیجه فوق‌العاده ضعیف برای الجزایر محسوب می‌شود و رسانه‌های این کشور بلافاصله بعد از بازی امشب انتقادات تندی را نسبت به جمال بلماضی مطرح کرده‌اند و اصلا بعید نیست که به زودی تصمیم به اخراج این مربی گرفته شود.

دیدگاه‌ها