کد خبر : 1805635 | 30 دی 1400 ساعت 22:45 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره نیمکت‌نشین تاتنهام در لیست خرید PSG

مذاکرات تاتنهام و پاری سن ژرمن برای انتقال تانگوی اندومبله به پارک دو پرنس آغاز شده است.

ستاره نیمکت‌نشین تاتنهام در لیست خرید PSG

به گزارش "ورزش سه"، تانگوی اندومبله در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 کشورش را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کرد و به تاتنهام پیوست. قرارداد ستاره فرانسوی با تاتنهام تا سال 2025 اعتبار دارد اما حالا شواهد حاکی از آن است که این بازیکن به احتمال فراوان در ژانویه‌ یا تابستان آینده تیم لندنی را ترک خواهد کرد.

 

در واقع گفته می شود که با آمدن آنتونیو کونته، این سرمربی ایتالیایی یکی از اصلی ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود را جذب هافبک ساحل عاجی میلان یعنی فرانک کسیه تعیین کرده و می خواهد او را جایگزین اندومبله کند. به نظر می‌رسد که کونته اعتقاد چندانی به اندومبله ندارد و با نگاهی به دقایق بازی هافبک فرانسوی می توان به وضوح به این مسئله پی برد.

 

1492851

 

 

حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که تانگوی اندومبله در آستانه ترک تاتنهام قرار گرفته و از طرف دیگر رسانه های معتبر از علاقه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او خبر می دهند. در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شده که مذاکرات بین باشگاه پاری‌سن ژرمن و تاتنهام برای انتقال اندومبله به پارک دو پرنس آغاز شده است. در صورت نهایی شدن این انتقال هافبک فرانسوی به شکل قرضی راهی PSG می شود و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها