کد خبر : 1805648 | 30 دی 1400 ساعت 23:19 | 4.5K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه اول احساسی بازی کردیم

سیاوشی: امروز روز همه بازیکنان بود

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: امروز روز تمام بازیکنان بود و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

سیاوشی: امروز روز همه بازیکنان بود

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، محمد سیاوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عربستان اظهار داشت: از همه تشکر می‌کنم. امروز شاهد بازی خیلی خوبی بودیم و در خاک عربستان توانستیم این تیم را با نتیجه خوبی از پیش رو برداریم. در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و کمی احساسی بازی کردیم.

 

وی دامه داد: در نیمه دوم تمام بازیکنان زحمت کشیدند و واقعاً دست تک تک آنها را می‌بوسم که با دفاعی جانانه و حمله‌های عالی تمام فرصت‌های خود را به گل تبدیل کنیم و برنده بازی شویم.

 

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان درمورد جو سالن مسابقه عنوان کرد: ما دیگر به این شرایط عادت کرده‌ایم. با تجربه ای که بازیکنان دارند این شرایط نباید روی آنها تاثیر بگذارد. تماشاگران خوبی داشتند، اما جو سنگینی را ایجاد کرده بودند.

 

سیاوشی خاطرنشان کرد: امروز روز همه بازیکنان بود و من هم به عنوان آخرین  نفر مجبور بودم بهترین عملکردم را داشتهباشم تا زحمت بازیکنان به هدر نرود. خوشحالم که برنده شدیم و بازهم باید بگویم که دفاع خیلی خوبی داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. بازهم خدا را شکر که در عربستان توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها