کد خبر : 1805670 | 01 بهمن 1400 ساعت 01:42 | 23.9K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاس واسکز:

حریف بعدی مهم نیست، هدف رئال قهرمانی است

مدافع رئال پس از برتری دراماتیک بر الچه بسیار خوشحال بود و تاکید کرد که قهرمانی کوپا دل ری را می خواهند.

حریف بعدی مهم نیست، هدف رئال قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید برای صعود به جمع هشت تیم برتر کوپا دل ری از سد الچه گذشت. این دیدار که در جریان وقت های عادی بدون گل شده بود، با ورود به وقت های اضافه دستخوش تغییرات بزرگی شد. ابتدا اخراج مارسلو و سپس گلزنی الچه رئال مادرید را تا آستانه حذف از رقابت ها جلو برد، اما در پانزده دقیقه پایانی مسابقه، رئال با گلزنی دو بازیکن تعویضی اش ایسکو و ادن هازارد باخت را با پیروزی و صعود به دور یک چهارم نهایی عوض کرد. 

 

 

1684329

 

 

لوکاس واسکز مدافع راست رئال در پایان بازی گفت:« بازی سخت و دشواری بود ولی می دانستیم چطور از حریف و فشارش را کنترل کنیم. صعود به دور بعد برای ما مهم بود و از لحاظ روحی نیز این پیروزی 10 نفره اتفاقی مثبت بود. هدف صعود بود و به آن هم رسیدیم. طبیعی است که من و تمامی هم تیمی هایم خوشحال باشیم. در وقت اضافه دوم تلاشی مضاعف به خرج دادیم و نتیجه اش را هم گرفتیم.»

 

 

1684328

 

 

لوکاس ادامه داد:« نشان دادیم که با انگیزه ایم و اینکه حتی با وجود 10 نفره شدن نیز ایمان به پیروزی داریم. معتقدم اطمینان و اعتماد به نفس تیم، فاکتور خیلی مهمی در راه این پیروزی بود. حریف دور بعد؟ اصلا هم نیست. می خواهیم به فینال برویم و قهرمان شویم پس مهم نیست به چه تیمی برخورد کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها