کد خبر : 1805683 | 01 بهمن 1400 ساعت 09:17 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

کلوپ: می‌خواهیم قهرمان جام اتحادیه شویم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید بازیکنانش تمام تلاششان برای صعود به فینال را کرده‌اند تا قهرمان جام اتحادیه شوند.

کلوپ: می‌خواهیم قهرمان جام اتحادیه شویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

این نتیجه باعث شد که لیورپول به دیدار فینال این رقابت‌ها صعود کرده و حالا باید در این بازی به مصاف چلسی برود.

کلوپ پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من امشب نمایش‌های درخشان بسیاری دیدم. این بازی مهمی برابر تیم قوی آرسنال بود. با مشکلاتی که داریم گزینه زیادی برای تعویض نداشتیم. کاری که این پسرها امشب کردند بسیار خاص بود. باید بگویم که آرسنال در شروع هر دو نیمه بسیار خوب ظاهر شد. آنها واقعا هجومی بودند.»

 

1683108

 

این مربی آلمانی درباره عملکرد تیمش در این بازی اظهار داشت:« ما واقعا خوب دفاع کردیم. نحوه بازی آرسنال با توپ‌ها بلند پشت مدافعان کناری می‌تواند واقعا دردسرساز شود. این واقعا خاص است، بنابراین ما باید در این لحظات حواسمان را جمع می‎‌کردیم. در 10 دقیقه اول بازی خوب نبودیم اما پس از آن به بازی برگشتیم و نشان دادیم که خوب و منعطف هستیم. من واقعا از این بابت خوشحالم.»

سرمربی لیورپول درباره حضور در فینال جام اتحادیه و هدف لیورپول اضافه کرد:« وقتی در فینال هستید باید با تیمی بسیار قدرتمند روبرو شوید، این اتفاقی است که در حال حاضر رخ داده است. در هر حال، ما می‌خواستیم به فینال صعود کنیم و این کاری است که انجام دادیم. ویمبلی مکان بسیار خاصی است.»

کلوپ در این زمینه ادامه داد:« هنوز بازی‌های زیادی تا  آن زمان باقی مانده است. بازی‌های زیادی است که باید انجام دهیم و در آن زمان خواهیم دید که کجا قرار داریم. اما ما واقعا تلاش زیادی در این رقابت کردیم و می‌خواستیم صعود کنیم. ما می‌خواهیم قهرمان جام اتحادیه باشیم اما می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم.»

دیدگاه‌ها