کد خبر : 1805690 | 01 بهمن 1400 ساعت 09:54 | 11.9K بازدید | 16 دیدگاه

پیش‌بینی اولیه از مصدومیت آنسو فاتی: 4 تا 6 هفته!

آنسو فاتی، ستاره بارسلونا، بار دیگر در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو مصدوم شده و به نظر می‌رسد شرایط خوبی ندارد.

پیش‌بینی اولیه از مصدومیت آنسو فاتی: 4 تا 6 هفته!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در مرحله یک هشتم کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شده باشد.

آنسو فاتی تنها حدود نیم ساعت در زمین دوام آورد و پس از آن به دلیل احساس دردی که داشت درخواست تعویض کرد تا با چشمانی اشک‌بار و ناراحت از میدان خارج شود. این موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران بارسا شد.

پزشکان پیش از این هشدار داده بودند که او باید بسیار مراقب مصدومیتی که به آن دچار شده بود باشد و توصیه کرده بودند که در ترکیب اصلی قرار نگیرد اما حتی عمل کردن به این توصیه هم فایده نداشت.

 

1684374

 

آزمایش‌های نهایی قرار است روز جمعه روی این بازیکن انجام شود اما پیش‌بینی‌های اولیه منفی است و به نظر می‌رسد که او از ناحیه ماهیچه دو سر ران پای چپش دچار مصدومیت جدی شده است که احتمالا باعث دوری چهار تا شش هفته‌ای او از میادین می‌شود.

این مصدومیت جدید خبر بسیار بدی برای آنسو فاتی است که عملا تازه به میادین برگشته و نزدیک به دو ماه قادر به همراهی تیمش به دلیل مصدومیت بود. او پیش از این در تاریخ 8 نوامبر برابر سلتاویگو از زمین بازی بیرون رفت و پس از دو ماه در بازی برابر رئال مادرید در نیمه نهایی سوپرکاپ بار دیگر در ترکیب بارسا حاضر شده بود.

از سوی دیگر پدری نیز در بازی دیشب درخواست تعویض کرد اما مشکل او چندان جدی به نظر نمی‌رسد و ظاهرا به دلیل خستگی بازی در وقت‌های اضافه بوده است.

 

دیدگاه‌ها