کد خبر : 1805694 | 01 بهمن 1400 ساعت 10:40 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

کین: تاتنهام باید از حضور بهترین مربی دنیا استفاده کند

هری کین، ستاره تاتنهام، از هم تیمی‌هایش خواست که از حضور بهترین مربی دنیا استفاده کنند.

کین: تاتنهام باید از حضور بهترین مربی دنیا استفاده کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در چند فصل گذشته و پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو از این تیم شرایط خوبی را در لیگ برتر تجربه نکرده و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم نشده است.

با این حال به نظر می‌رسد که کونته در حال تغییر این شرایط است و تجربه او در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی باعث شده که تاتنهام هم روند رو به رشدی را تجربه کند.

کین در مصاحبه با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« کونته یکی از بهترین سرمربیان دنیا است. ما در چند سال اخیر به اهدافی که داشتیم نرسیدیم. کار کردن با او فرصت بسیار بزرگی است و ما باید از آن استفاده کنیم. او سرمربی‌ای است که توقع زیادی دارد. او هرکاری بتواند می‌کند و ما باید به خوبی به او واکنش نشان دهیم و همه به سختی تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. این هدف نهایی همه در این باشگاه است.»

 

1684378

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس درباره علت شرایط فعلی تاتنهام گفت:« بازیکنان بسیاری می‌آیند و می‌روند و این موضوعی کمی باعث ایجاد آشفتگی در تیم می‌شود. مربیان هم می‌آیند و می‌روند و کمی زمان می‌برد تا بتوان با شرایط سازگار شد.»

او درباره سختی رقابت در لیگ برتر انگلیس اضافه کرد:« واقعیت این است که در لیگ برتر انگلیس تیم‌های بسیاری هستند که نمایش خیلی خوبی دارند و همه سعی می‌کنند در جمع شش تیم برتر قرار بگیرند. حداقل هشت یا 9 تیم خوب برای این جایگاه‌ها می‌جنگند. اگر همه چیز درست نباشد، تیم شما عقب می‌افتد و این اتفاقی است که برای ما رخ داد. بنابراین باید مراقب باشیم که بار دیگر از حریفان عقب نیفتیم.»

دیدگاه‌ها