کد خبر : 1805706 | 01 بهمن 1400 ساعت 11:01 | 3.7K بازدید | 1 دیدگاه

توافق تاتنهام و لوریس برای تمدید قرارداد دو ساله

هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، برای تمدید قراردادش به مدت دو سال با این باشگاه به توافق رسیده است.

توافق تاتنهام و لوریس برای تمدید قرارداد دو ساله

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوریس با تاتنهام در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و در روزهای اخیر بسیاری خبر از تلاش این باشگاه برای جذب دروازه‌بانی دیگر داده بودند.

با این حالا گفته می‌شود که این بازیکن برای تمدید قراردادش با این باشگاه به مدت دو سال دیگر به توافق رسیده است.

لوریس در سال 2012 از لیون جدا شده و به لندن آمد و از همان زمان در تاتنهام حضور دارد تا یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان حال حاضر این باشگاه به حساب بیاید.

این دروازه‌بان 35 ساله وارد شش ماه پایانی قراردادش با تاتنهام شده بود و به صورت قانونی اجازه داشت که با هر تیمی در خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قرارداد امضا کند اما او در نهایت تصمیم گرفت که به حضور در ترکیب تاتنهام ادامه دهد.

 

1684393

 

آنتونیو کونته پیش از این با تمجید از عملکرد لوریس تایید کرده بود که خواهان ادامه حضور این بازیکن در این باشگاه است.

این مربی ایتالیایی هفته گذشته در این باره گفت:« هوگو کاپیتان تیم ماست، کاپیتان فرانسه است و ما درباره دروازه‌بانی درجه یک حرف می‌زنیم. او حالا بسیار متمرکز است و به خوبی می‌داند که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. او بازیکن مهمی برای ماست و تجربیات زیادی دارد. او همیشه تعهدش به این باشگاه را نشان داده است.»

پیش از این برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که تاتنهام قصد دارد دین هندرسون، دروازه‌بان دوم منچستریونایتد، را به عنوان جانشین لوریس جذب کند اما حالا با تمدید قرارداد این دروازه‌بان فرانسوی، احتمالا هندرسون باید به فکر مقصد دیگری باشد.

دیدگاه‌ها