کد خبر : 1805707 | 01 بهمن 1400 ساعت 11:06 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

بازی سپاهان در سرچشمه برگزار می‌شود

علیزاده: تلاش ما آماده کردن ورزشگاه رفسنجان است

قائم مقام باشگاه مس رفسنجان نسبت به صحبت هایی که در مورد امکانات این تیم در محافل ورزشی می‌شود واکنش نشان داد.

علیزاده: تلاش ما آماده کردن ورزشگاه رفسنجان است

به گزارش ورزش سه، علی علیزاده در مورد پیروزی مس رفسنجان در مقابل شهرخودرو و صعود  به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: شهرخودرو تیم بسیار خوبی است. نگاه به رتبه این تیم ‌نکنید .آنها توانستند پرسپولیس را متوقف کنند.بسیار جوان هستند و متاسفانه نتوانستند انطور که باید نتیجه بگیرند امیدواریم با برطرف شدن این حواشی نماینده مشهد بهتر از این نتیجه بگیرد.به هر حال بازی سختی برای ما بود. خدا را شکر موفق شدیم در وقت اضافه گل بزنیم‌ تا بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود. از پایان این بازی هم تمام تمرکز خودرا روی بازی بعد با سپاهان می گذاریم تا ان شاالله نتیجه قابل قبولی بگیریم.


او در مورد شرایط ورزشگاه سرچشمه و انتقال بازی به سیرجان برای دومین بار در این فصل ادامه داد: جدا از وضعیت ارتفاع از نظر جوی و نامساعد بودن هوا و بارش باران و برف های سنگین شرایط را سخت می کند اما آب و هوای رفسنجان و سیرجان تقریبا مشابه یکدیگر است و ما با توجه به نبود شرایط استاندارد ورزشگاهی در رفسنجان از مسئولین سیرجان و‌باشگاه گل گهر تشکر می‌کنیم که نهایت همکاری را با ما کردند و اجازه دادند ما در زمینشان بازی کنیم. خدا را شکر در حال حاضر هوای سرچشمه آفتابی است و بازی با سپاهان را در آنجا برگزار می کنیم تا بتوانیم از میزبانی به خوبی استفاده کنیم.


قائم مقام مس در خصوص مسائل مطرح شده در مورد این تیم که مشکل مالی و امکاناتی ندارد توضیح داد: شما ببینید ابتدایی ترین چیزی که یک مربی و یک تیم نیاز دارد زمین مناسب است. چه زمین تمرینی و‌چه زمین بازی. متاسفانه شرایط طوری است که فعلا ما در این مسائل مشکل داریم .بعد بعضی‌ها می گویند که ما اینجا پول خیرات می‌کنیم.خداراشکر ما تیم فوتبال یک شرکت ثروتمند هستیم اما بودجه و چارت تعریف شده ای داریم و باید براساس آن هزینه کنیم البته  روی زیر ساخت ها و مسائل سخت افزاری خود کار می‌کنیم. می‌بینید‌ که فعلا خانه به دوش هستیم.با این حال از مدیران ارشد سرچشمه و کارخانه تشکر می کنم که زمین را به این بازی رساندند. ما هم باید سعی و تلاش خودرا بکنیم تا مجموعه خودمان آماده شود که در نیم فصل تمام استفاده خودرا به خصوص با آزاد شدن تماشاگران در بحث میزبانی انجام دهیم.


علیزاده در پایان در مورد اینکه امسال فراتر از هدف باشگاه کار کردند و در جدول بین مدعیان قرار دارند افزود: ببینید ما سال گذشته هشتم جدول شدیم و امسال هم هدف باشگاه تک رقمی شدن بود. ما سعی و‌تلاشمان را میکنیم تا بهترین جایگاه تک رقمی را به دست آوریم ،هرچند نیم فصل دوم بسیار سخت تر از نیم فصل است و باید کاملا باهوش باشیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها