کد خبر : 1805728 | 01 بهمن 1400 ساعت 12:22 | 12.3K بازدید | 4 دیدگاه

در مقابل پرسپولیس هم خوب بودیم؛

حسینی: امیدوارم تراکتور از حقم دفاع کند

عبدالله حسینی اعتقاد دارد که در بازیهای اخیر تراکتور نمایش خوبی داشته که دلیل آن تمرینات سولدو بوده است.

حسینی: امیدوارم تراکتور از حقم دفاع کند

 به گزارش ورزش سه، تراکتور در حالی به مصاف گل گهر خواهد رفت که عبدالله حسینی مدافع مرکزی اش را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت؛ بازیکنی که اعتقاد دارد سزاوار این محرومیت نیست. از او درباره نیم فصل لیگ برتر ایران و عملکرد تراکتور پرسیدیم که گفت: کارمان را کمی با چالش شروع کردیم. هم خودمان و هم هواداران مان اذیت شدیم و بعد به یک بلاتکلیفی برخوردیم که هم اول فصل پنجره نقل و انتقالات بسته بود و هم در نیم فصل. اما با تمام مشکلاتی که داریم از زمانی که آقای سولدو آمده شرایط فنی و بدنی بچه ها تغییر کرده و بازی رو به جلو و تماشاگر پسندی را انجام می‌دهیم ولی یکسری بدشانسی ها آوردیم و در بعضی بازیها نتیجه نگرفتیم. در هر حال فوتبال است و بالا و پایین زیادی دارد. در چند هفته اخیر مشاهده کردید که بازی‌های خوبی را مخصوصا مقابل تیم پرسپولیس در آزادی انجام دادیم که متاسفانه با بدشانسی آن بازی را واگذار کردیم زیرا مستحق شکست نبودیم.

 

وی ادامه داد: در چند هفته اخیر بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم که دلیلش به آقای سولدو بر می گردد و همه ما بچه ها شاهد هستیم که چقدر برای تیم زحمت می‌کشد‌.اگر پای درد دل بچه ها بشینید می توانید کتاب از آن در بنویسید ولی آقای سولدو با تمام کم و کاستی ها که دارد بار فنی تیم را بالا می برد و فکر می‌کنم در چند بازی اخیر توانستیم این موضوع را نشان بدهیم.

 

مدافع باتجربه تراکتور در خصوص اینکه چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز خواهد شد توضیح داد: ما هم دقیقا نمی‌دانیم و این روزها تیم خیلی بلاتکلیف است و یکی از دغدغه های اصلی ما این است که پنجره هرچه زودتر باز شود و اتفاقی که اول فصل افتاد تکرار نشود. امیدوارم در همین چند روز آینده تکلیف تیم مشخص که خیال همه راحت شود.

 

این بازیکن درباره دیدار با گل گهر و اینکه انتقام شکست سنگین در هفته اول مقابل این تیم، اضافه کرد: تیم های آقای قلعه نویی همیشه پرقدرت در لیگ ظاهر شده اند و گل گهر  مهره های زیادی دارد ولی آنها هم در تبریز بازی می کنند و کار سختی خواهند داشت. ما در بازی اول فصل بدون بازیکنان اصلی مقابل این تیم به میدان رفتیم و بازی را واگذار کردیم و عزممان را جزم کردیم که برنده از زمین بیرون بیاییم. امیدوارم هم به خوبی نتیجه اول فصل را جبران و هم اینکه از اسم تراکتور دفاع کنیم.

 

حسینی در پایان در مورد پرونده دیدار با شهر خودرو و 3 جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون تومان افزود: خودم از این قضیه متعجب شدم زیرا اتفاق خاصی نیفتاده بود امیدوارم باشگاه از حق من دفاع کند زیرا دوست دارم که در خدمت تیم باشم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم تجدید نظر کنند که من در کنار تراکتور باشم.

دیدگاه‌ها