کد خبر : 1805738 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:01 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ کاپیتان تاتنهام تا ۲۰۲۴ تمدید کرد (عکس)

هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام قرارداد خود را با این تیم تا سال 2024 تمدید کرد.

رسمی؛ کاپیتان تاتنهام تا ۲۰۲۴ تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس کار خود را از کشورش و باشگاه نیس آغاز کرد. لوریس بعد از سه سال حضور در این تیم راهی لیون شد و چهار سال را هم در این باشگاه سپری کرد. نهایتا در سال 2012 او تصمیم گرفت که یک چالش جدید را تجربه کند و به تاتنهام در لیگ برتر انگلیس پیوست؛ باشگاهی که بعد از نزدیک به یک دهه هنوز هم برای آنها به میدان می‌رود.

 

لوریس حالا به نوعی به اسطوره باشگاه تاتنهام تبدیل شده و بازوبند کاپیتانی این تیم را هم در اختیار دارد. با این حال تنها چند ماه دیگر تا پایان قرارداد دروازه‌بان فرانسوی باقی مانده بود و همین موضوع باعث شد که شایعات درباره او قوت بگیرد. در واقع گفته می‌شد که احتمال جدایی او از تاتنهام در تابستان آینده بسیار بالاست و مذاکرات برای تمدید قرارداد نیز نتیجه خاصی در بر نداشته است.

 

با این حال رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر مدعی شدند که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام برای تمدید قرارداد این دروازه‌بان فرانسوی چراغ سبز نشان داده و خواهان حفظ او شده است. مذاکرات باشگاه لندنی و لوریس طی روزهای گذشته به شکل فشرده ای پیگیری شد و دقایقی پیش تاتنهام به شکل رسمی اعلام کرد که قرارداد کاپیتان خود را تا سال 2024 تمدید کرده است.

 

 

1684442

دیدگاه‌ها