کد خبر : 1805740 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:02 | 25.2K بازدید | 22 دیدگاه

سختکوشی، کلید اصلی بازگشت

رئال مادرید با درد و رنج سلطنت می‌کند

رئال مادرید شب گذشته موفق شد بار دیگر پس از دریافت گل اول، نتیجه را به سود خود تغییر دهد و در این مسیر کمی رنج کشید .

 رئال مادرید با درد و رنج  سلطنت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بار دیگر با سختی و تلاش توانست یک پیروزی ارزشمند به دست آورد. درست مانند اتفاقی که یک هفته پیش برابر بارسلونا رخ داد.


تیم کارلو آنچلوتی در دیدار برابر بارسلونا توانست در وقت اضافه به بازی برگردد و نتیجه را به سود خود تغییر دهد و این اتفاقی است که در هر دو دیدار این تیم در جام حذفی این فصل برابر آلکویانو و الچه رخ داده است.


پیروزی شب گذشته رئال برابر الچه به سختکوشی و تلاش بیشتری نسبت به پیروزی آنها برابر بارسا نیاز داشت. دیداری که در ورزشگاه ملک فهد در نیمه نهایی سوپرکاپ برگزار شد و رئال دوبار با دو گل وینیسیوس و بنزما پیش افتاد اما بارسا با گل‌های لوک دی یونگ و آنسو فاتی بازی را به تساوی کشاند.


این بازی در نهایت به وقت اضافه کشیده شد اما فده والورده موفق شد گل پیروزی‌بخش رئال در این بازی را به ثمر رسانده و آنها را راهی دیدار فینال کند.


اما شب گذشته شرایط برای رئال پیچیده‌تر شد و آنها خیلی زود در نیمه اول وقت‌های اضافه گل خوردند. اما این تیم توانست در فاصله کوتاهی این گل خورده را جبران کند.


ایسکو موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت این ادن هازارد بود که پاس داوید آلابا را وارد دروازه حریف کرد تا تیمش را برنده این دیدار کرده باشد.


رئال موفق شد در دیدار برابر بارسا در وقت اضافه به بازی برگردد و در نهایت اولین جام این فصل را در رقابت‌های سوپرکاپ حفظ کند و بار دیگر شب گذشته نیز به بازی برگشت تا به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود کرده باشد.


این تیم می‌تواند همچنان رویای قهرمانی در جام حذفی را در سر بپروراند، رقابتی که در طول این سال‌ها بارها باعث ناامیدی آنها شده و فصل گذشته نیز با شکست و حذف برابر آلکویانو همراه بود.


واقعیت این است که این رئال مادرید می‌داند چطور باید از ضربه‌ای که خورده رها شود. بازگشت برابر الچه در شب گذشته چهارمین بازگشتی بود که رئال در این فصل رقم می‌زد. سه دیدار دیگر در رقابت‌های لالیگا بود: پیروزی 2-5 برابر سلتاویگو، پیروزی 1-2 برابر والنسیا و پیروزی 1-2 برابر سویا.

 

منبع: مارکا

 

دیدگاه‌ها