کد خبر : 1805750 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:36 | 11.5K بازدید | 5 دیدگاه

اشک‌های تلخ و شیرین ستاره 18 ساله فوتبال زنان؛

تیرک دروازه علیه جشن تولد تاریخی نگین (عکس)

ستاره سرعتی خط حمله فوتبال زنان ایران روز گذشته در آستانه ثبت یک گل تاریخی بود اما دیرک دروازه و مدافعان هندی سد راه او شدند.

 تیرک دروازه علیه جشن تولد تاریخی نگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دوئل زنان فوتبال ایران و هند، برای مهاجم تیم ملی یک روز خاص و متفاوت بود؛ به جز اولین مصاف تاریخ فوتبال زنان ایران در جام ملت‌ها او جشن تولد ورود به 19 سالگی را می‌خواست برگزار کند و انگیزه آن را داشت تا با گلزنی برای تیم ملی و رقم زدن یک روز تاریخی برای فوتبال ایران، جشن تولد خود را به یادماندنی و ماندگار کند.

 

نگین زندی خیلی زود داشت این رویای خود را برای گلزنی در جام ملت‌ها به واقعیت تبدیل می‌کرد که ضربه سر او به تیرک دروازه هند برخورد کرد؛ به جز این موقعیت، او بار دیگر در مصاف تک به تک با گلر هندی‌ها قرار گرفت اما شوت نگین در چارچوب نبود و به بیرون رفت.

 

1684464

 

در نیمه دوم هم فرصت گلزنی خوب نصیب مهاجم ایذه‌ای فوتبال زنان ایران شد و او با سرعت فوق‌العاده خود دروازه‌بان هند را هم فریب داد و از او عبور کرد اما شوت زندی از روی خط دروازه توانست مدافعان هند برگشت داده شد تا روز تولد او به یک روز تاریخی برای فوتبال زنان ایران از حیث کسب پیروزی در جام ملت‌ها بدل نشود، هر چند که کسب امتیاز هم از این مسابقه دشوار بسیار ویژه و دارای اهمیت بود.

 

1684463

 

جالب آن‌که بعد از مسابقه شب گذشته، مراسم جشن تولد نگین زندی در اردوی تیم برگزار شد که او با چشمانی اشکبار ناراحت از فرصت‌های از دست رفته در جشن حاضر شد که مریم ایراندوست برای آن‌که به مهاجم تیمش روحیه بدهد، خطاب به او گفت: «در 18 سالگی ملی‌پوش بودن خنده دارد نه گریه!»

دیدگاه‌ها