کد خبر : 1805775 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:00 | 22.7K بازدید | 6 دیدگاه

دروازه‌بان جنجالی آرژانتین تا ۲۰۲۷ در استون‌ویلا

امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژآنتینی استون ویلا، قرارداد خود را تا سال 2027 با این تیم تمدید کرد.

دروازه‌بان جنجالی آرژانتین تا ۲۰۲۷ در استون‌ویلا

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز که طی سال‌های اخیر آرسنال دائما او را به تیم‌های مختلف قرض می داد نهایتاً در تابستان سال 2020 از جمع توپچی ها جدا شد و به استون ویلا پیوست. حالا او مزد نمایش های درخشان خود در ترکیب استون ویلا را گرفته چرا که دقایقی پیش مشخص شد مارتینز قراردادش را با این تیم تا سال 2027 تمدید کرده است.

 

عملکرد فوق العاده امیلیانو مارتینز در آرسنال و پس از آن از استون باعث شده که او به دروازه بان اول تیم ملی آرژانتین نیز تبدیل شود. تیم ملی آرژانتین چندی پیش و در دیداری حساس در ضربات پنالتی موفق به غلبه بر کلمبیا شد تا حریف تیم ملی برزیل در دیدار پایانی رقابت های کوپا آمه ریکا بشود. نبرد دو تیم در اوقات قانونی با تساوی 1-1 تمام شد و در نهایت این آلبی سلسته بود که در ضربات پنالتی بر حریف خود فائق آمده و بلیت دیدار نهایی را برای خود رزرو کرد.

 

اما بی تردید مرد اول تیم ملی آرژانتین در مسیر صعود به فینال را باید امی مارتینز نامید. دروازه بان آلبی سلسته با مهار سه پنالتی عملکرد فوق العاده ای در این مرحله داشت و نقش زیادی در موفقیت بزرگ تیم ملی کشورش ایفا کرد. همچنین بعد از آن بازی تصاویری از او منتشر شد که نشان می داد امی مارتینز در ضربات پنالتی و پیش از ضربه زدن بازیکنان حریف تلاش در وارد کردن استرس به آنها داشته و به نظر می رسد در این امر نیز کاملا موفق بوده است.

 

 

1684487

 

 

البته این موضوع فقط به دیدار برابر کلمبیا در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا مربوط نبوده و به طور کلی سبک امیلیانو مارتینز محسوب شود؛ دروازه بانی که این روزها در فرمی عالی به سر می‌برد و قطعاً سرمربی استون ویلا یعنی استیون جرارد در ادامه حساب ویژه ای روی او باز می کند.

دیدگاه‌ها