کد خبر : 1805776 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:08 | 45.5K بازدید | 4 دیدگاه

حمله هواداران خشمگین سیرالئونی به منزل کامارا

ویرانی یک خانه، جزای از دست دادن پنالتی!

خانه کی کامارا مهاجم سیرالئون به دلیل از دست دادن یک ضربه پنالتی در جام ملت های آفریقا، از سوی هواداران خشمگین تیم ملی این کشور تقریبا ویران شد!

ویرانی یک خانه، جزای از دست دادن پنالتی!

به گزارش "ورزش سه"، سفر با کشتی به کامرون به دلیل شرایط بد اقتصادی، نخستین حضور در جام ملت های آفریقا از سال 1996 تاکنون، دو تساوی ارزشمند برابر الجزایر و ساحل عاج، شادی وصف ناپذیر و بی پایان مردمان یک کشور بعد از نخستین گل ملی در بزرگترین رویداد فوتبالی آفریقا پس از 25 سال، همه و همه دست به دست هم داده بود تا نام سیرالئون در خلال برگزاری جام ملت های آفریقا بر سر زبان ها بیفتد.

 

تیمی که از شرایط بد اقتصادی رنج می برد، توانست در گام اول یقه مدافع عنوان قهرمانی را بگیرد و یک تساوی ارزشمند برابر الجزایر به دست آورد. آنها در گام دوم و در دیداری حساس و هیجان انگیز با گل لحظات پایانی الحاجی کامارا برابر ساحل عاج به تساوی 2 – 2 رسیدند اما در گام آخر با یک گل مغلوب گینه استوایی شدند تا شانس صعود به دور بعدی را از دست بدهند.

 

1684491

 

در دیدار پایانی مرحله گروهی، تیم ملی سیرالئون به مصاف گینه استوایی رفت. پابلو گانت در دقیقه 38 دروازه شگفتی سازان این رقابت ها را باز کرد تا سیرالئون برای گل تساوی تلاش کند اما حملات این تیم بی نتیجه بود تا اینکه در دقیقه 85، آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و شانس بزرگ به تساوی کشاندن مسابقه را به دست آوردند.

 

کی کامارا مهاجم 37 ساله تیم HIFK فنلاند پشت این ضربه پنالتی ایستاد تا تیمش را از شکست نجات دهد. او ضربه اش را به گوشه سمت راست دروازه زد اما واکنش دیدنی ژسوس اونو سنگربان گینه استوایی مانع از باز شدن دروازه گینه استوایی شد تا در نهایت این بازی با شکست یک بر صفر سیرالئون به پایان رسیده و این تیم با 2 امتیاز در رده سوم قرار بگیرد.

 

1684490

 

1684489


رسانه‌ها گزارش داده‌اند که خانه این بازیکن تقریبا ویران شده و با این حال، پلیس در حال محافظت از منزل کاماراست.

 

 

مسابقات جام ملت های آفریقا در 6 گروه برگزار می شود و علاوه بر تیم های اول و دوم هر گروه، 4 تیم برتر نیز راهی دور یک هشتم نهایی می شدند. با توجه به پیروزی شگفت انگیز جمهوری کومور در گام آخر، آنها توانستند به عنوان یکی از تیم های سوم برتر راهی دور بعد شوند و بدین ترتیب سیرالئون از دور رقابت ها کنار رفت.

 

شکست تیم ملی سیرالئون و حذف از جام ملت های آفریقا، به مذاق هواداران تیم ملی این کشور خوش نیامد. عده زیادی از هواداران سیرالئونی پس از شکست برابر گینه استوایی، در اقدامی عجیب به خانه کی کامارا بازیکن تیم ملی این کشور حمله کرده و آسیب های جدی به آن وارد کردند.

 

از دست دادن ضربه پنالتی در لحظات پایانی مسابقه باعث خشم شدید هواداران سیرالئونی شد و آنگونه که رسانه های خارجی گزارش داده اند، خانه کامارا تقریبا ویران شده است. طی ساعات گذشته، پلیس فری تاون پایتخت سیرالئون مشغول محافظت از منزل این بازیکن بوده تا هواداران عصبانی آسیب بیشتری به خانه او وارد نکنند.

 

1684492

 

1684493

 

1684494

 

1684495


خانواده این بازیکن روز گذشته در استادیوم حاضر بودند و اینگونه به کامارا دلداری دادند. انتشار تصاویر اشک ریختن کامارا در آغوش دخترش، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 

 

کی کامارا ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحات شخصی خود ضمن عذرخواهی از این مسئله، اعلام کرد که بابت لحظات زیبایی که با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفته، خوشحال است.

 

1684496

 

1684497


ژسوس اونو سنگربان گینه استوایی اینگونه با مهار ضربه پنالتی کامارا، رویاهای یک ملت را بر باد داد. این در حالی بود که صعود گینه با کسب نتیجه تساوی نیز قطعی شده بود.

دیدگاه‌ها