کد خبر : 1805777 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:16 | 40.3K بازدید | 18 دیدگاه

پرسپولیس مشکلی برای خرید بازیکن ندارد

با اعلام مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ، پرسپولیس مشکل حقوقی در جذب بازیکن ندارد.

پرسپولیس مشکلی برای خرید بازیکن ندارد

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس بابت انتقال یحیی گل‌محمدی از پدیده به پرداخت هشت میلیارد تومان به این باشگاه محکوم شده است و مدتی قبل نیز اعلام شد در صورت عدم پرداخت این بدهی، این تیم اجازه جذب بازیکن در نیم فصل را نخواهد داشت.

 

فریبرز محمودزاده در توضیح این مساله که آیا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته شده است یا خیر بیان کرد: با توجه به اینکه دیروز هم در محل کار بودیم ما هنوز مکاتبه رسمی از فیفا مبنی بر اینکه این را اعمال کرده باشد و پنجره را بسته باشد دریافت نکرده‌ایم اما در بخش داخلی پرونده هایی داریم که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای داده اما برخی از باشگاه ها این آرا را به استیناف ارجاع داده‌اند.

 

او ادامه داد: همه باشگاه هایی که در نیم فصل می‌خواهند بازیکن جذب کنند حتما باید نامه و مکاتبه رسمی را از کمیته تعیین وضعیت دریافت کنند؛ حتی باشگاهی که مشکلی ندارد. در چند روز گذشته هم خیلی از باشگاه ها با اینکه مشکلی نداشتند این مکاتبه را از جناب آقای نورشرق دریافت کردند.

 

رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ با تاکید بر لزوم انجام مکاتبه با کمیته تعیین وضعیت گفت: باشگاه پرسپولیس تهران یا هر باشگاهی باید مکاتبه را از کمیته تعیین وضعیت و انضباطی برای ما بیاورد. سازمان لیگ چه برای پرسپولیس چه برای بقیه باشگاه ها این مکاتبه را می‌خواهد ولی برای باشگاه پرسپولیس این مکاتبه صد در صد ضروری است. در داخل ایران کمیته وضعیت باز‌یکنان مورد تایید فیفاست و به نوعی شورای حل اختلاف فیفا است و چون رای داده همه باشگاه ها باید مکاتبه و تاییدیه کمیته تعیین وضعیت را برای ما اعلام کنند تا بتوانند بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند.

 

محمودزاده در پایان در توضیح اینکه با این شرایط چطور قرارداد بازیکنان تاجیک پرسپولیس ثبت شده‌ است عنوان کرد: آن قبل از بازی زمانی نیم فصل بود‌. اگر تاریخ را دقت کنید بازیکنان نیم فصل ما ۲۶ دی ماه شروع شده و بازیکنانی که قبل از ۲۶ دی ماه بعنوان سهمیه آزاد آمدند. ما در نیم فصل مسابقاتی نقل و انتقالات را باید از کمیته تعیین وضعیت مجوز داشته باشند. آن بازیکنان قبلا بعنوان سهمیه آزاد فیفا ثبت شده بودند.

 

دیدگاه‌ها