کد خبر : 1805784 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:44 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناصر شهنازی با سیزدهمین شکست؛

سرمربی جدید والیبال سایپا معرفی شد

بعد از ثبت شکست خانگی مقابل راهیاب ملل مریوان، صبر مدیران باشگاه سایپا در خصوص نتایج ضعیف تیم والیبال این باشگاه لبریز شد.

سرمربی جدید والیبال سایپا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، ناصر شهنازی که از ابتدای این فصل هدایت نارنجی پوشان را در اختیار داشت، بعد از گذشت 19 هفته از لیگ برتر فقط توانست 6 برد را کسب کند و سیزدهمین شکست این تیم هم چند روز قبل برابر راهیاب ملل مریوان به ثبت رسید.


به نظر می رسید که این آخرین فرصت شهنازی باشد چون مدیرعامل سایپا چند روز قبل از بازی هفته نوزدهم بهمن سلطانی را به عنوان مدیرفنی تیم معرفی کرد تا بلکه نتایج ضعیف نارنجی پوشان به پایان برسد.


حالا پایان کار رسمی ناصر شهنازی، دستیار سابق ولاسکو در تیم ملی اعلام شده و سایپا سرمربی جدید خود را هم معرفی کرده است.


باشگاه سایپا اعلام کرد: «به دنبال نتایج نه چندان مطلوب تیم والیبال سایپا در لیگ برتر با هماهنگی هیات مدیره و تصمیم مدیریت باشگاه، سهراب به‌نژاد که با تیم جوانان سایپا به عنوان قهرمانی کشور دست یافته بود، به عنوان سرمربی جدید بزرگسالان انتخاب و معارفه شد. سهراب به‌نژاد پس از انتخاب به عنوان سرمربی دقایقی با بازیکنان به گفتگو پرداخت تا بصورت رسمی کار خود را با تیم بزرگسالان آغاز کند.»


حالا باید دید به‌نژاد می تواند سایپا را که در رده سیزدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط را هم احساس می کند، از این بحران نجات دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها