کد خبر : 1805788 | 01 بهمن 1400 ساعت 15:56 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

رونمایی از هم بازی جدید قایدی و احمد نور (عکس)

کارت بازی توماس اولسن بازیکن جدید شباب الاهلی صادر شد و او می تواند در دیدارهای بعدی برای تیمش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره کارت بازی توماس اولسن صادر شد و این بازیکن می تواند برای شباب الاهلی به میدان برود. این مهاجم 30 ساله چند هفته قبل وارد دبی شد و پس از پشت سر گذاشتن تست های مورد نظر، قرارداد خود با این باشگاه را به امضا رساند تا در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان مهدی علی اضافه شود.

 

با وجود عقد قرارداد رسمی، اما کارت بازی این بازیکن نروژی صادر نشد و او در هفته های گذشته بازی های تیم جدیدش را از روی سکوها به نظاره نشست. از آنجایی که شباب الاهلی دارای بدهی های مالی بود، اجازه ثبت قرارداد اولسن از سوی سازمان لیگ امارات صادر نمی شد اما پس از تسویه حساب های مالی، کارت بازی او صادر شد.

 

این مهاجم گلزن به ازای 600 هزار یورو به تیم اماراتی منتقل شد. آقای گل لیگ برتر نروژ در 29 بازی این فصل 26 گل زده و 2 پاس گل داده بود و حالا به عنوان جدیدترین بازیکن خارجی شباب الاهلی و جانشین کارلوس ادواردو به این تیم پیوست.

 

1684511

 

شباب الاهلی پیش از این موفق به جذب احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو ستاره سابق پرسپولیس و استقلال شده بود و حالا توماس اولسن جدیدترین بازیکن خارجی این تیم محسوب می شود.

 

پس از حذف شباب الاهلی از رقابت های جام ریاست جمهوری، هواداران این تیم به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه پرداختند چرا که آنها موفق به دریافت مجوز بازی توماس اولسن نشده بودند که در نهایت این اتفاق رخ داد.

دیدگاه‌ها