کد خبر : 1805790 | 01 بهمن 1400 ساعت 16:18 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانی‌ها از رقبا یک چیز بیشتر دارند و آن‌هم غیرت است؛

کریمی: زمان می‌خواهیم دوباره آن تیم قهرمانِ آسیا شویم

علی‌رغم پیروزی امروز تیم ملی فوتسال زنان، ستاره این تیم معتقد است هماهنگی لازم هنوز شکل نگرفته است.

کریمی: زمان می‌خواهیم دوباره آن تیم قهرمانِ آسیا شویم

به گزارش "ورزش سه" فرشته کریمی بعد از اتمام دوئل فوتسال زنان ایران و ازبکستان در کافا 2022 و برتری ملی‌پوشان ایران گفت: بازی خوبی بود، فکر می‌کنم بعد از این همه سال که ما بازی کنار هم نداشتیم، خوبی از این جهت که جوانان تیم توانستند کمک کنند و ما هم به تیم کمک کردیم؛ فکر می‌کنم خیلی زمان نیاز داریم به آن هماهنگی لازم و آن قهرمانی آسیایی که باید باشیم، برسیم.

 

کریمی که یکی گلزنان مسابقه امروز بود، در ادامه صحبت‌های خود گفت: مطمئنم که این اتفاق می‌افتد چون ایرانی‌ها از بقیه کشورها یک چیزی بیشتر دارند و آن‌هم غیرت است؛ آن غیرت و معرفتی که وقت می‌گذاریم و کنار هم حضور پیدا می‌کنیم که همیشه جواب داده و الان هم همه‌مان با جان و دل بازی کردیم. انشالله بتوانیم این راه را ادامه بدهیم و پیروز شویم.

 

ستاره فوتسال زنان درباره سطح کیفیت رقابت‌ها هم این‌چنین توضیح داد: واقعا بازی‌ها سخت است، شاید سال‌های گذشته فقط جوانان می‌آمدند اما همان‌طور که امروز در زمین دیده شد، ازبک‌ها از لحاظ بدنی تیم را تحت فشار قرار دادند و مطمئنم که بقیه تیم‌ها همین‌گونه هستند و فقط بازیکنان جوان نیستند.

 

او در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: همه با تیم‌های بزرگسالان آمده‌اند و امیدوارم بازی‌های بعدی را هم برنده باشیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

دیدگاه‌ها