کد خبر : 1805794 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:08 | 5.8K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: برای موفقیت در اروپا باید خوش شانس بود

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش برای موفقیت در لیگ قهرمانان نیاز به خوش شانسی دارد.

ناگلزمان: برای موفقیت در اروپا باید خوش شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لالیگا به مصاف هرتابرلین خواهد رفت.

صدرنشین بوندسلیگا از رقابت‌های جام حذفی آلمان حذف شده و به همین این هفته را برخلاف بسیاری از تیم‌ها به استراحت پرداخت و حالا با قدرتی بیشتر آماده رویارویی با حریف این هفته خود در رقابت‌های لیگ است.

ناگلزمان در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار برابر هرتا درباره این تیم گفت:« آنها تمایل دارند با سیستم مشابهی بازی کنند اما اخیرا کمی این سیستم را تغییر دادند. اسحاق بلفوضل یکی از دستکم گرفته‌شده‌ترین بازیکنان در بوندسلیگاست و دفاع کردن برابر او بسیار سخت است. ریشتر و سردار هم بازیکنان خوبی در کناره‌ها هستند. آنها همچنین با قدرت و جسارت بالایی نیز دفاع می‌کنند.»

 

1673187

 

این مربی آلمانی همچنین درباره نتایج عجیبی که در رقابت‌های جام حذفی در هفته‌ای که گذشته به دست آمد اظهار داشت:« این بازی‌ها دیوانه‌وار بودند. تیم‌های حاضر در بوندسلیگا شانس زیادی برای کسب جام قهرمانی دارند. من از این رقابت‌ها عبور کردم و خوشحالم که توانستیم در طول این هفته تمرین کنیم. شما در مقطعی باید با این موضوع کنار آمده و به ادامه مسیر نگاه کنید.»

او درباره شرایط بازیکنان تیمش برای بازی این هفته اضافه کرد:« همه از شرایط گورتسکا باخبر هستند. استانیسیچ پیشرفت خوبی داشته و هفته آینده به تمرینات برمی‌گردد. ما به بعضی از بازیکنان در تمرینات استراحت دادیم، تولیسو دیروز و نویر امروز. لروی سانه مشکل جزئی داشت که پس از تمرین فردا درباره‌اش تصمیم خواهیم گرفت.»

ناگلزمان درباره اولین فصل حضورش روی نیمکت بایرن تا اینجای کار گفت:« در مجموع راضی هستم اما ما هنوز پتانسیل زیادی داریم. من به همه چیز با چشم انتقاد نگاه می‌کنم. در چند هفته آینده بهتر هم خواهد شد. اما باید کمی خوش شانس بود، خصوصیا در لیگ قهرمانان اروپا. ما امیدواریم همه بازیکنان در دسترس باشند.»

دیدگاه‌ها