کد خبر : 1805796 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:26 | 41.7K بازدید | 18 دیدگاه

محمود فکری و صمد مرفاوی؛ دوباره در کنار هم

محمود فکری امروز با حضور در تمرین تیم نفت مسجد سلیمان به بازیکنان این تیم معرفی شد تا آنها را برای بازی در هفته ششم لیگ برتر یکشنبه سوم بهمن در برابر پیکان آماده کند.

محمود فکری و صمد مرفاوی؛ دوباره در کنار هم 

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در معرفی دستیاران از سوی محمود فکری به باشگاه نفت مسجد سلیمان تغییرات در کادر به نسبت فصل گذشته است. او همان طور که در خبرها داشتیم فرشاد ماجدی را به عنوان یکی از دستیاران خود به باشگاه معرفی کرده است. محمود فکری در تلاش است یک بار دیگر از راهنمایی های صمد مرفاوی هم در کادر فنی خود به عنوان یک بزرگ تر بهره ببرد. 

 

محمود فکری که خود زمانی دستیار صمد مرفاوی بود از این مربی در نساجی و استقلال به عنوان کمک بهره برد و حتی فصل گذشته که بعد از جدایی از استقلال راهی مسجد سلیمان شد قصد داشت این مربی را همراه خود به مسجد سلیمان ببرد که در آن برهه از زمان صمد مرفاوی ترجیح داد مدتی استراحت کند اما به نظر می رسد این بار راضی به حضور در مسجد سیلمان شود. 

 

محمود فکری در واکنش به بکارگیری از صمد مرفاوی در کنار فنی تیمش گفته بود او به عنوان یک بزرگ تر در کادر فنی تیمش حاضر می شود و سعی می کند از مشورت های او بهره مند شود. محمود فکری به این نکته اشاره کرد دوست دارد این رفتار او از سوی دیگر سرمربیان حاضر در لیگ برتر تکرار شود.

 

1684521

دیدگاه‌ها