کد خبر : 1805819 | 01 بهمن 1400 ساعت 19:09 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: برای پیروزی فقط به لوکاکو متکی نیستیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم برای پیروزی در دیدارهایش فقط به روملو لوکاکو تکیه ندارد.

توخل: برای پیروزی فقط به لوکاکو متکی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف تاتنهام برود.

این دو تیم در روزهای اخیر در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس نیز روبروی یکدیگر قرار گرفته بودند که در نهایت چلسی موفق شد با پیروزی برابر حریفش در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

معضل اصلی آبی‌های لندن در هفته‌های اخیر عملکرد ضعیف لوکاکو بوده که در پنج بازی اخیر تنها یک گل به ثمر رسانده است.

این مهاجم بلژیکی نتوانست در بازی برابر منچسترسیتی، برایتون یا هر دو دیدار رفت و برگشت برابر تاتنهام در جام اتحادیه گلزنی کند اما در جام حذفی برابر چسترفیلد گل زد.

توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر تاتنهام در پاسخ به این سوال که مشکل لوکاکو چیست گفت:« نمی‌دانم که می‌توانم این موضوع را توضیح بدهم یا خیر. به ندرت در فوتبال پیش می‌آید که مشکلی داشته باشید و با یک راه حل آن را از میان بردارید. مشکلات همیشه تحت تاثیر اتفاقات متفاوتی هستند.»

 

1679905

 

این مربی آلمانی با اشاره به نقش دیگر بازیکنانش تیمش در زمین اظهار داشت:« لوکاکو همین حالا هم بیشتر از قبل مشارکت دارد. در حال حاضر او مشکل دارد و این اتفاق دلیلی دارد. ما پیش از این درباره این موضوعات بحث کردیم. شرایط همین است. او تنها کسی نیست که ما برای پیروزی در بازی‌ها به او متکی هستیم. هیچ چیز خاصی درباره این موضوع وجود ندارد.»

سرمربی چلسی همچنین درباره بازی برابر تاتنهام گفت:« این بازی بزرگی است. ما محاسبات خودمان را داریم اما نگاه کردن به بازی‌ها و دیدن تیم‌هایی که برای یک جایگاه می‌جنگند اما چهار بازی کمتر دارند واقعا عجیب است. این می‌تواند به شما اشتباها این حس را بدهد که پیش هستید اما اینطور نیست. بهترین شانس در رقابت مستقیم برابر حریفان مستقیم است. این دربی لندن است و ما از این موضوع خبر داریم.»

دیدگاه‌ها