کد خبر : 1805846 | 01 بهمن 1400 ساعت 22:42 | 41.1K بازدید | 10 دیدگاه

یونایتد به CL نرسد، دستمزد رونالدو کم می‌شود

در صورت عدم صعود منچستریونایتد به رقابت‌های لیگ قهرمانان، دستمزد کریستیانو رونالدو کاهش پیدا می‌کند.

یونایتد به CL نرسد، دستمزد رونالدو کم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هنوز و پس از جدایی اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک نیز نتوانسته به شرایط آرمانی خود برگردد.

این بازیکن پرتغالی در حال حاضر دستمزد هفتگی 480 هزار پوندی از منچستریونایتد دریافت می‌کند تا بیشترین دستمزد را در بین تمامی بازیکنان این تیم داشته باشد.

اما حالا اتلتیک خبر داده که اگر شاگردان رانگنیک موفق به حضور در بین چهار تیم صدر جدول لیگ برتر در پایان فصل نشده و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب نکنند، دستمزد رونالدو به 360 هزار پوند کاهش پیدا خواهد کرد.

با این حال در این خبر آمده که یونایتد شرایط خاصی را برای بعضی از بازیکنان تیمش در قراردادهایشان در نظر گرفته و ممکن است رونالدو با چنین کاهش دستمزدی روبه‌رو نشود.

 

1684573

 

یونایتد در حال حاضر در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما تنها دو امتیاز با وستهام فاصله دارد که در جایگاه چهارم ایستاده است.

آنها چهارشنبه شب دیدار عقب افتاده خود برابر برنتفورد را برگزار کرده و موفق شدند با نتیجه 1-3 از سد این تیم عبور کنند. اما پیش از آن در دقایق پایانی پیروزی برابر استون ویلا را از دست داده و به تساوی 2-2 رضایت دادند، در غیر این صورت شرایط آنها برای حضور در بین چهار تیم صدر جدول بسیار بهتر می‌شد.

یونایتد در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس باید روز شنبه به مصاف وستهام برود و این دیدار از اهمیت ویژه‌ای برای آنها برخوردار است تا بتوانند هرچه زودتر خود را به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک کنند.

دیدگاه‌ها