کد خبر : 1805847 | 01 بهمن 1400 ساعت 22:45 | 38.8K بازدید | 7 دیدگاه

تصمیم جدی چلسی برای جذب مدافع یوونتوس

باشگاه چلسی تصمیم دارد تمام تلاشش را برای جذب ماتیس دی‌لیخت، مدافع یوونتوس، به کار بگیرد.

تصمیم جدی چلسی برای جذب مدافع یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، دی‌لیخت در سال 2019 از آژاکس جدا شده و با قراردادی به ارزش 67 میلیون پوند به یوونتوس پیوست اما به نظر می‌رسد که پس از سه سال قصد جدایی از این تیم را دارد.

این مدافع هلندی نتوانست به انتظاراتی که از او وجود داشت جامه عمل بپوشاند و حالا می‌خواهد سری A را ترک کرده و حضور در لیگ جدیدی را تجربه کند.

روزنامه ایتالیایی لاریپابلیکا مدعی شده که دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا علاقه بسیاری به جذب این بازیکن دارند اما چلسی نیز از نزدیک شرایط او را در نظر دارد و آماده است تا به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.

گفته می‌شود باشگاه یوونتوس خواهان دریافت مبلغی در حدود 54 میلیون پوند برای فروش دی‌لیخت است و چلسی نیز مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد.

 

1662136

 

این بازیکن تا به حال و در طول دو سال و نیم حضورش در این تیم 97 بازی برای یوونتوس انجام داده و قهرمانی در لیگ ایتالیا و جام حذفی را نیز تجربه کرده است.

چلسی در انتهای فصل جاری با بحرانی جدی در خط دفاعی روبه‌رو خواهد شد، چرا که قرارداد بسیاری از بازیکنان دفاعی این تیم در تابستان پیش رو به پایان خواهد رسید و احتمال جدایی بازیکنانی چون آنتونیو رودیگر، آندریاس کریستنسن و سزار آسپیلیکوئتا به عنوان بازیکن آزاد وجود دارد.

بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که هر سه این بازیکنان در حال مذاکره با باشگاه‌های دیگر هستند و در نظر دارند تا در پایان مهلت قرارداد استمفوردبریج را ترک کنند. به همین دلیل جذب دی‌لیخت می‌تواند به اولویت مدیران چلسی تبدیل شود.

دیدگاه‌ها