کد خبر : 1805870 | 02 بهمن 1400 ساعت 09:32 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

از اردوی رقیب چه خبر؟ دعوت از دو بازیکن جدید

در روز بازی ایران برابر عراق در استادیوم آزادی، امارات حریف بعدی تیم ملی فوتبال ایران با سوریه روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مصاف امارات – سوریه پنج شنبه هفته جاری در استادیوم المکتوم باشگاه النصر در شهر دبی برگزار می شود و امارات این شانس را دارد سه امتیاز این بازی خانگی را از آن خود کند. امارات هم اکنون با 6 امتیاز از 6 بازی در رده سوم جدول گروه A بعد از تیم های ایران و کره جنوبی قرار دارد و به نسبت سایر رقبا شانس بیشتری دارد که جایگاه خود را در این رده تثبیت و در نهایت به مرحله پلی آف صعود کند. 

و اما بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی امارات لیست این تیم به نسبت بازی قبلی با تغییراتی مواجه شده است و دو بازیکن جدید در اردوی تیم ملی این کشور حاضر شده اند.  عبدالسلام محمد، مدافع باشگاه اتحاد کلبا و ماجد سرور، هافبک باشگاه شارجه دو بازیکن جدید در اردوی تیم ملی امارات هستند. به همین خاطر شاهین عبدالرحمن از اردوی تیم ملی امارات خط خورده است و دیگر بازیکنانی که به اردو دعوت نشده اند سهیل النوبی و خلیفه الحمادی هستند. 

 

1684594

 

سهیل النوبی به دلیل بیماری حضور در اردوی تیم ملی امارات را از دست داده  و بر اساس اعلام مدیر تیم ملی امارات خلیفه الحمادی مدافع باشگاه الجزیره هم مصدوم است و برای بهتر شدن نیاز به استراحت ندارد و نمی تواند تیم ملی این کشور را در مصاف با سوریه و ایران همراهی کند. 

 

گفتنی است مصاف ایران – امارات 12 بهمن در استادیوم آزادی برگزار می شود.

دیدگاه‌ها