کد خبر : 1805905 | 02 بهمن 1400 ساعت 11:31 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس در ارتفاعات

محرم نویدکیا پیش از شروع تعطیلات زمستانی به بازی بسیار سختی رسیده است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس در ارتفاعات 

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی سپاهان ایجاد کرد و آنها در شرایطی امروز باید از ساعت 15 در رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی بروند که آخرین بازی نیم فصل آنها نیز در اراک با تساوی خاتمه یافته تا هر نتیجه ای جز پیروزی در ورزشگاه مس در ارتفاعات سرچشمه برای آنها شکست تلقی شود.


محرم نویدکیا در این مسابقه با محرومیت دو بازیکن کلیدی خود یعنی سروش رفیعی و امید نورافکن نیز مواجه شده و امروز باید از بازیکنان دیگری دو خط میانی و خط دفاعی به جای این دو استفاده کند. همچنین یاسین سلمانی و رضا میرزایی دو مصدوم تیم به شمار می روند.


با این وصف انتظار می رود در خط  دفاعی به استثنای امید نورافکن شاهد تغییری نباشیم و در خط میانی هم شاهد حضور حسن شوشتری یا جلال علی محمدی به جای فرشاد احمدزاده باشیم. 


ابهام دیگر در ترکیب طلایی پوشان باز هم استفاده از سجاد یا شهریار در راس خط هجومی تیم است که باید دید نویدکیا در این مسابقه از کدام بازیکن در ترکیب 3-3-4 مورد علاقه اش استفاده خواهد کرد.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان: 


کریستوفر کنت- داود رجبی، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال علی محمدی، حسن شوشتری، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و شهریار مغانلو.


نکته دیگر مهم پیرامون ترکیب سپاهان سفر نکردن محمدرضا خلعتبری به رفسنجان است که نویدکیا دلیل این موضوع را در کنفرانس خبری پس از مسابقه خواهد گفت.

دیدگاه‌ها