کد خبر : 1805992 | 02 بهمن 1400 ساعت 18:23 | 12.3K بازدید | 2 دیدگاه

پوچتینو: خوشحالیم مسی را در ترکیب داریم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن از حضور لیونل مسی در رختکن تیمش ابراز رضایت کرده است.

پوچتینو: خوشحالیم مسی را در ترکیب داریم

به گزارش "ورزش سه"، روزهای حساس فصل برای پاری سن ژرمن شروع شده و این تیم خود را مهیای دیدار دشوار ماه آینده برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان می کند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی این تیم در مورد شرایط سه ستاره بزرگ تیم خود در خط حمله و البته فعالیت احتمالی پاری سن ژرمن در بازار زمستانی امسال صحبت کرده است.

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "من از نحوه پیشرفت کیلیان امباپه رضایت دارم. او روز پنجشنبه و جمعه با گروه بازیکنان تمرین کرد و خواهیم دید که آیا فردا یکشنبه می تواند بازی را شروع کند یا خیر. از شرایط لیونل مسی نیز راضی هستم و او این هفته در کنار گروه به خوبی تمرین کرد. بعد از مدت ها دوری از فوتبال، حضور مسی در کنار ما راضی کننده است و او فردا در لیست تیم خواهد بود. ما از داشتن مسی در ترکیب خود بسیار خوشحالیم. او در بیرون زمین نیز به تیم کمک می کند و البته این ویژگی برای بازیکنی که هفت توپ طلا دارد، طبیعی است.

 

1679220

 

نیمار نیز در شرایط خوبی قرار داشته و بسیار با انگیزه است. نیمار بازیکنی احساسی است و انرژی بسیار خوبی به تیم می دهد. من دیروز با خود نیمار صحبت کردم و روند پیشرفت او در روزهایی اخیر خوب بوده است.

 

جذب احتمالی تانگوی اندومبله؟ دوست ندارم در مورد شایعات یا بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. باشگاه تلاش زیادی برای داشتن بازیکنان متعادل و با کیفیت در پنجره تابستانی گذشته انجام داد. پنجره نقل و انتقالات باز است و همیشه بازیکنانی هستند که می خواهند بیشتر بازی کنند و برخی نیز به باشگاه پیشنهاد می شوند."

دیدگاه‌ها