کد خبر : 1806005 | 02 بهمن 1400 ساعت 19:27 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: انتظاری از مدیران رم ندارم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم دیدار این هفته تیمش در مقابل امپولی را دشوار توصیف کرد.

مورینیو: انتظاری از مدیران رم ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، رم در رده هفتم جدول سری آ قرار گرفته و به نظر شاگردان ژوزه مورینیو از شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد برخوردار نیستند. جالوروسی فردا به مصاف امپولی می رود و ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم مدعی شد انتظاری از مدیران رم برای تقویت ترکیب تا زمان بسته شدن پنجره زمستانی پیش رو ندارد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "شما به خوبی لحظاتی را به یاد می آورید که ما عملکرد درخشانی نداشته ایم. اما برای من راحت تر است که در مورد لحظات خوب مانند 70 دقیقه مقابل یوونتوس و نحوه بازی ما در نیمه دوم برابر لچه صحبت کنم. تا بازی مقابل یوونتوس خیلی مانده و دو هفته زمان زیادی است.

 

1680496

 

ما به اندازه کافی صحبت کرده ایم و آنچه برای ما مهم است این است که پشت بهانه ها پنهان نشویم. مقابل لچه بعد از بازی گفتم که مسئول نمایش رم در نیمه اول هستم. من سعی کردم توضیح بدهم که این کار که به بازی بعدی فکر کنید به تیم کمک نمی‌کند و موفق به انجام این کار شدم.

 

شاید من اشتباه کردم که گفتم پنجره رم بسته شده یا نشده است. بازار تا 31 ژانویه باز است و اگر سوال شما این است که آیا من انتظار بیشتری از مدیران تیم دارم، پاسخم این است که من هیچ انتظاری ندارم. بازیکنانی که رم را ترک کردند بخشی از استراتژی و ساختار تیم ما بودند. فکر می کنم این تیم تا پایان فصل حفظ شود و دو بازیکن جدید در دیدارهای اخیر دقایق بیشتری نسبت به مجموع چهار بازیکن دیگر بازی کرده اند.

 

امپولی فصل فوق العاده ای را نسبت تیمی که تازه از سری بی صعود کرده، سپری می کند. من مطمئن هستم دیدار فردا مقابل امپولی برای رم آسان نخواهد بود و باید خیلی خوب بازی کنیم. آنها در بازی های اخیر به طور میانگین بیش از دو گل در هر بازی به ثمر رسانده اند."

دیدگاه‌ها