کد خبر : 1806032 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:30 | 34K بازدید | 13 دیدگاه

گل‌محمدی باید لیست بدهد؛

درویش: رادوشوویچ مشهور به بداخلاقی است!

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که تحریم باعث شده تا پول کریستین اوساگوآنا به دست او نرسد.

درویش: رادوشوویچ مشهور به بداخلاقی است!

به گزارش ورزش سه، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برد این تیم مقابل فولاد در واکنش به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: هفته قبل پول را فرستادیم اما به جهت موانعی که بخاطر تحریم ها وجود دارد ظاهرا پول برگشته است و باز هم بنا شد ظرف فردا و پس فردا از یک راه دیگری که برایمان مشخص کرده‌اند انجام بدهیم.

 

او در پاسخ به اینکه آیا به باز شدن پنجره امیدوار هستند، بیان کرد: از نظر ما که مشکلی نیست. ما باید پول می‌دادیم که دادیم. حدود ۱۰۱ هزار پرداخت شد اما بخاطر موانعی که در‌ جهت تحریم وجود دارد و بنا شد از بانک های دیگر اقدام کنیم. این مسائل را نمی‌شود مطرح کرد چون فردا مشکلات دیگری به وجود می‌آید. به هر جهت پول را دادیم.

 

درویش در واکنش به اظهارات رادوشوویچ در خصوص عدم تماس باشگاه پرسپولیس با او توضیح داد: همین امروز با ایشان تماس داشتم. ایشان خودش به بد اخلاقی مشهور است.

 

او در خصوص اینکه رادو گفته حاضر است قرارداد جدید ببندد عنوان کرد: باید در نیم فصل کمیته فنی و سرمربی روی آن نظر بدهد و هر راهی که سرمربی مشخص کند انجام می‌شود.

 

درویش در پاسخ به این سوال که آیا گل‌محمدی لیستی به او داده است، گفت: الان چند لحظه است بازی تمام شده و ایشان باید لیست را اعلام کنند. سعی می‌کنیم خواسته‌هایشان را برآورده کنیم.

 

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرداختی به بازیکنان توضیح داد: کارهای بانکی آن در حال انجام است و فکر می‌کنم فردا انجام شود.

 

دیدگاه‌ها