کد خبر : 1815986 | 28 اسفند 1400 ساعت 00:18 | 39.8K بازدید | 9 دیدگاه

درویش: رادوشوویچ از مسی گران‌تر است!

درویش می‌گوید بوژیدار رادوشوویچ به نسبت دقایق بازی گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

درویش: رادوشوویچ از مسی گران‌تر است!

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس رضا درویش در خصوص شرایط بوژیدار رادوشوویچ توضیح داد: قرارداد رادو ۹۰۰ هزار یورو است. یکی از دوستان باشگاه که در این کار تبحر دارند به من می‌گفت ما محاسبه کردیم رادو گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال است. بر اساس دقایقی که بازی کرده و پول هایی که از گذشته گرفته و از الان می‌گیرد حتی قیمتش از مسی هم بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه رادو در فهرست مازاد قرار داشت گفت: ظاهرا قرارداد را دو سال پیش بسته بودند. آقای خلیلی مدیر آکادمی که در زمان آقای کالدرون مدیر تیم بودند به من گفتند که آقای کالدرون وقتی آمدند و ایشان را دیدند گفتند چطور شما در کشورتان برای دروازه‌بان دوم یک جوان کارآمد ندارید که مجبور هستید با دروازه‌بان ذخیره دلاری قرارداد ببندید؟ ضمن اینکه ایشان مورد تایید این سرمربی نبود و حتی می‌خواستند یک دروازه‌بان دیگری برای دروازه‌بان دوم بیاورند.

او در ادامه با اشاره به دیدگاه کالدرون عنوان کرد: کالدرون رادو را از نظر فنی تایید نکرد و گفت من نمی‌خواهم اما گفته‌اند چون قرارداد دارد اگر نخواهیم هم باید پولش را بدهیم که گفتند بماند. آن زمان همان یک سال را قرارداد داشت و آقای خلیلی می‌گفتند قرار بود سال آخر هم برود و قراردادش هم خیلی کمتر از این بود (حدود ۱۲۰ هزار دلار) ولی بعد قراردادش در حالی‌که او را نمی‌خواستند در ۳۲ سالگی سه ساله تمدید می‌شود و از ۲۳۰-۲۴۰ هزار دلار شروع می‌شود و بالا می‌رود.

دیدگاه‌ها