کد خبر : 1806043 | 02 بهمن 1400 ساعت 20:45 | 39.3K بازدید | 1 دیدگاه

خوزه لوئیس مندیلیبار:

بارسلونا با این تیم لازم نیست گریه کند!

خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی باتجربه آلاوس تاکید کرد تیمش به دنبال بازی دفاعی مقابل بارسلونا نیست.

بارسلونا با این تیم لازم نیست گریه کند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف از رقابت های کوپا دل ری و شکست مقابل بیلبائو، حالا بارسلونا برای حفظ شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان باید به مصاف آلاوس برود. خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی آلاوس پیش از جدال مقابل بارسلونا به تمجید از کیفیت بازیکنان تیم حریف پرداخته و البته مدعی شد تیمش به دنبال باز کردن دروازه بارسا در این دیدار خواهد بود.

 

خوزه لوئیس مندیلیبار گفت: "بارسلونا تیم بزرگی در اختیار دارد و با توجه به بازیکنان حاضر در میدان و نیمکت نشینان، آنها می توانند دو تیم در اختیار داشته باشند. بازیکنان جوان بارسلونا خوب کار می کنند و ستاره های بزرگ تر نیز به آنها کمک می کنند، پس بارسا نمی تواند بابت ترکیب فعلی خود گله داشته و گریه کند.

 

1684630

 

احتمال گلزنی از روی ضربات ایستگاهی؟ باید  ببینیم آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا نه، زیرا بارسلونا تیمی است که روی ضربات ایستگاهی شرایط دشواری داشته و اذیت می شود. شما برای ارائه بازی مبتنی بر پرسینگ در جلو و زمین حریف به شجاعت نیاز دارید، زیرا در طول مسابقه به عقب نگاه کرده و متوجه می شوید فضای زیادی وجود دارد.

 

 باید به فضایی که از دفاع تا دروازه حریف باقی می ماند فکر کنید و به فضای پشت آن کاری نداشته باشید. مقابل بارسلونا به تساوی 0-0 فکر نمی کنیم، بنابراین از بازیکنان خود می خواهم که شجاع باشند و ما باید حداقل یک گل در این دیدار به ثمر برسانیم."

دیدگاه‌ها